S Järvenpää

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Järvenpää ja lajina on s. Niitä löytyy yhteensä 44 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, pesäpallo, jalkapallo, lentopallo, sähly, pesis, ampumaurheilu, sulkapallo ja säbä.

Katso lista koko maan sjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Räpsämirkut Nimenhuuto.com

Naisille suunnattu harrastepesäpalloilu jatkuu kesällä 2023. Haarajoen kentällä tiistaisin läpi kesän klo 18:00–20:00 ja sunnuntaisin klo 18:00-20:00 aina Juhannukseen saakka. Harrastepesäpallo on tarkoitettu kaikenikäisille ja -kuntoisille pesäpallosta kiinnostuneille naisille. Tervetuloa mukaan hauskan harrastuksen pariin! Oma räpylä ja kypärä suositeltavaa pandemia-aikana. Varusteita löytyy myös lainattavaksi. Harjoituksiin ilmoittaudutaan etukäteen, kerran voi tulla kokeilemaan, sen jälkeen jäsenyys on edellytyksenä osallistumiselle. Muuta osallistumismaksua ei tällä hetkellä ole. Lisätietoja liittymisestä https://liity.suomenlatu.fi/ Valitse jäsenyhdistykseksi Järvenpään Latu

Anna kirjoitti: Jos suinkin jaksan kolmen päivän juhlimisen jälkeen. Nyt laivalla 4 tunnin yöunien jälkeen ja suoraan töihin😆 (8 kuukautta sitten)

Järvenpään Senaattorit Nimenhuuto.com

Järvenpään Senaattorit, 5-divaria tahkoava kaveriporukka; tavoitteena pudottaa painoa ja pitää hauskaa.

Janne kirjoitti: Testataan pysyykö keuhkot sisällä.. (24 päivää sitten)

Korstot Nimenhuuto.com

Järvenpääläinen 6.div salibandyjoukkue

Joukkue etsii pelaajia: Järvenpääläinen 6.divaria pelaava harrasteporukka etsii paria vahvistusta hyö...

Järvenpää Tuusula Kerava

Ääri-Jårmat Nimenhuuto.com

Ääri-Jårmat - Jå r in ma <3

Joukkue etsii pelaajia: 3. Divariin mahtuu vielä muutama innokas pelimies.

Päivitetty noin 4 vuotta sitten

Järvenpää Ja Tuusula

kipekupe Nimenhuuto.com

Kinnarin Pesis 2006 Ry:n kuntopesisporukka, joka harrrastaa pesäpalloa ilman ryppyotsaisuutta. Yhteystiedot Yhteyshenkilö: Tomi Nurminen 0400652803 Maksutiedot: www.kipe06.fi/kuntopesis/

Juhani kirjoitti: Kokeillaan miten käsi kestää (Noin tunti sitten)

Päivitetty noin tunti sitten

Faster Nimenhuuto.com

Faster veneen reissut kesällä. Kaikki sukelluslähdöt luodaan tänne ja mukaan ilmoittaudutaan myös täällä.

Antti kirjoitti: Onko muuten syitä miksi tämä on vain Fasterille? Itse mielelläni laittaisin myös sisävesien sukelluksia mukaan ja kutsuisin kaikkia dyykkailemaan. Tällä hetkellä ei ole oikein kanavaa saada muita jäseniä kiinni ja pyytää sukeltamaan. Whatsapp-ryhmiinkään ei saa muut postata kuin adminit. (13 päivää sitten)

Sukellus

Kipe06 -D-Tytöt Nimenhuuto.com

Tämä on Kinnarin Pesiksen D-tyttöjen oma nimeenhuuto. Täältä löydät treenit, tapahtumat, pelit ja muut tiedot.

Kipe06 - C-Tytöt Nimenhuuto.com

Tämä on Kinnarin Pesiksen C-tyttöjen joukkueen oma nimeenhuuto. Täältä löydät treenit, tapahtumat, pelit ja muut tiedot

Keski-Uudenmaan Saapas Nimenhuuto.com

Keski-Uudenmaan Saapas on Keravan ja Järvenpään seurakuntien yhteinen Palveluoperaatio Saappaan ryhmä. Saapaslaiset voivat ilmoittautua mukaan KatuSaappaan ja KouluSaappaan päivystyksiin ja SaapasKahvila-iltoihin sekä ryhmän koulutuksiin ja virkistyksiin.

Etsivä nuorisotyö
Kerava Ja Järvenpää

Tuumi Ry Nimenhuuto.com

Olemme vakiojäsenistä koostuva porukka, joilla treenit kerran viikossa Järvenpäässä. Osallistumme sähly- ja jalkapalloturnauksiin pari-kolme kertaa vuodessa.

Salibandy ja Jalkapallo
Järvenpää Ja Tuusula

Kellispääsähly Nimenhuuto.com

Salibandyn harrastepelaamista hyvällä sykkeellä. Pelivuoromme tällä kaudella ovat torstaisin Kellokoskella.

Päivitetty melkein 2 vuotta sitten

Järvenpää / Tuusula

KUMS Tukikoirakot Nimenhuuto.com

Keski-Uudenmaan Mielenterveysseuran Tukikoiratoiminta https://m.facebook.com/KUMSry Tukikoiriamme voi kutsua rapsuteltavaksi erilaisiin tapahtumiin tai vierailulle hoivakoteihin, kuntoutuslaitoksiin, vanhainkoteihin jne. Yhteydenotot: tukikoirakot@gmail.com

Päivitetty noin 2 vuotta sitten

Vapaaehtoistyö ja Tukikoiratoiminta

Rocla Sähly Nimenhuuto.com

Tervetuloa pelaamaan Roclan sählykerhon vuorolle!

Panthers Harmaa 2016 Nimenhuuto.com

Salibandyn harraste joukkue laajalla ikäjakaumalla.

Päivitetty noin 4 vuotta sitten

Salibandy, Sähly, Säbä ja Höntsä

KiPe06 D-pojat Nimenhuuto.com

Arttu kirjoitti: Perjantai+lauantai, sunnuntaina rippijuhlat (3 kuukautta sitten)