S Sipoo

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Sipoo ja lajina on s. Niitä löytyy yhteensä 6 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jalkapallo, jäätyminen, harrastajaorkesteri, kaukalopallo, lentopallo, suunnistus, ringette ja golf.

Katso lista koko maan sjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Rabbit FC Nimenhuuto.com

Rabbit FC... since 1996. Rabbit FC on salibandyjoukkue, jonka suurimpina tavoitteina on urheilullinen hauskanpito ajatuksella: "Voitto tulee hymyillen" ja tarjota keski-ikäistyville miehille pakopaikka arjen askareista. Kaudella 2023-24 Rabbit FC pelaa (yhä urheilullisesti syistä) V-divisioonassa, lohkossa 7.

Miska kirjoitti: Voiko pyytää Boxista lisäpelaajia? Ehkä 1-2 voisi sieltä tulla. (3 päivää sitten)

Sipoo Nimenhuuto.com

OK Trian - Sipoo/Sibbo - SV

Suunnistus

sipoonopet Nimenhuuto.com

Salibandyä Sipoossa jo vuodesta 2001.

sipoonsoittajat Nimenhuuto.com

Sipoonsoittajat, eli Sipoon kamariorkesteri ry. on Sipoolainen harrastajaorkesteri. Treenit perjantaisin klo 18-20.30 . Paikka. Sipoon Kirkko, Iso kylätie 1, 04130 SIPOO. https://www.sipoonkamariorkesteri.net/ Lisää soittajia kaivataan! Lisätietoja Kati Liukolta (kati.liukko@porvoo.fi) puh. 040-4891763

Tapio kirjoitti: Hei, Varmistui että voimme pitää la. 4.5. jousitreenit Keravan Seurakuntakeskuksessa/seurakuntasalissa os. Papintie 6. Siispä la. 4.5. harjoitus vain jousille klo 17-20 siellä. T. Tapio (4 päivää sitten)

Harrastajaorkesteri