S Kouvola

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Kouvola ja lajina on s. Niitä löytyy yhteensä 31 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on pesäpallo. Muita suosittuja lajeja ovat: jalkapallo, salibandy, lentopallo, pelastuskoiratoiminta, jääkiekko, vesipelastus, muu hörhöily, suunnistus ja koiraurheilu.

Katso lista koko maan sjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

KPL G-jun Nimenhuuto.com

G-ikäisten toiminnan tavoitteena on: -innostaa lapsia liikkumaan -oppia monipuolista liikuntaa pesäpallon avulla -ryhmätoimintaan opettelua, kaverin kannustamista -opetella pesäpallon alkeita pelien ja leikkien avulla: heitto, lyönti, kiinniotto, pelaaminen Peluutusperiaatteet -kaikki halukkaat pääsevät pelaamaan -G-ikäisissä pelinumerot arvotaan -opetellaan voittamista ja häviämistä, mutta voittaminen ei saa olla toiminnan ainoa tavoite -pelataan reilusti, osoitetaan hyvää urheiluhenkeä kentällä ja katsomossa -vanhempien tärkein tehtävä on kannustaa

Päivitetty melkein 2 vuotta sitten

Äijäkanteleet Nimenhuuto.com

Äijäkanteleet tuo miehistä näkökulmaa kanteleen soittoon. Nämä 20-70-vuotiaat kouvolalaiset äijämuskarilaiset ovat jo vuodesta 2012 alkaen pöllyttäneet huumorilla ja hyvällä itseluottamuksella ennakkokäsityksiä kanteleesta ja kansanmusiikista — soittamalla myös rockia. Äijäkanteleet ovatkin tekaisseet videolle pari pienimuotoista nettihittiä. Tärkeintä on kuitenkin pitää hauskaa ja levittää kanteleensoiton ilosanomaa — aina Japania myöten. Mitään Äijäkanteleita vastaavaa ei Suomessa liene koettu ja vastaanotto onkin ollut huikea. Niinpä keväällä 2016 Äijäkanteleet sai Suomen Kulttuurirahaston Kymenlaakson Rahaston kulttuuripalkinnon "soittamisen ilosta, rajojen riemukkaasta rikkomisesta".

Päivitetty noin 2 vuotta sitten

Musiikki

Gracie Barra Kouvola Nimenhuuto.com

Harjoitustoiminta tällä hetkellä ainoastaan pienryhmissä Harjoituksiin tuodaan aina oma pari ja pari pysyy samana koko harjoituksen ajan. Olkaa mieluiten saman parin kanssa kaikissa harjoituksissa läpi poikkeustilanteen ajan. Poikkeustilanteesta johtuen uusia jäseniä ei oteta toimintaa mukaan. Viikottaisia harjoitusmääriä ja osallistujien määrää lisätään, kun se koetaan turvalliseksi toteuttaa.

Päivitetty melkein 3 vuotta sitten

Brasilialainen jujutsu

Pallosalamat Nimenhuuto.com

Laadukasta sähläämistä vuodesta 2019

Jere kirjoitti: Vahva ehkä (11 kuukautta sitten)

KPL E-pojat Nimenhuuto.com

KPL E-pojat kaudella 23/24

Essi kirjoitti: Vaihtari Pyryn kanssa (9 päivää sitten)

Puhti C-tytöt Nimenhuuto.com

Kuusankosken Puhdin pesäpalloilevat C-tytöt

Tytöt

Kouvolan Soutajat Nimenhuuto.com

Suomen paras soutuseura

Maija-Leen kirjoitti: Hei, onnistuin jotenkin ilmoittautumaan treeniin kahdella eri tunnuksella. Huomenna en pääse. Toisen sain poistettua Outilla. Toinen nimi siellä vielä. (8 kuukautta sitten)

Soutu

SC TuRaPo 1915 Nimenhuuto.com

Tuohikotin Rannanpoikien nimenhuuto

Tomi kirjoitti: + naperot (Noin 2 kuukautta sitten)

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

KoPeKo Nimenhuuto.com

Tervetuloa Kopeko:n Nimenhuutoon. Täällä on kaikki treenit. Voit myös itse lisätä tänne treenejä vapaasti. Käy aktivoimassa tilisi, lisää oma valokuva, puhelinnumerosi ja tarkista, että muutkin tietosi ovat oikein. Ja eikun treeneihin mukaan vaan! :)

Niina kirjoitti: Mulla on tän kevään torstait lähes kaikki jo buukattu kokouksiin ja koulutuksiin, mutta toukokuusta alk paremmin pääsee (3 kuukautta sitten)

Pelastuskoiratoiminta ja Koiraurheilu

jipsi Nimenhuuto.com

JPS-75 on ammattimaisesti harjoitteleva seura, jonka näyteikkunana toimii salibandyn edustusjoukkue.

Topi kirjoitti: Ainakin eka peli (5 kuukautta sitten)

Salibandy ja Muu hörhöily

KPL D 2023 Nimenhuuto.com

Kouvolan kirkkain pesisporukka.