S Porvoo

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Porvoo ja lajina on s. Niitä löytyy yhteensä 24 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jalkapallo, purjehdus, ratsastus, soutu, koripallo, judo, sähly ja suunnistus.

Katso lista koko maan sjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Seiskatalli Nimenhuuto.com

Käytössämme on v. 2007 valmistunut (23x56m) maneesi. Monipuolinen estekalusto käytettävissä. Maneesia vuokrataan myös ulkopuolisten käyttöön: - Itsenäiseen tasaisella työskentelyyn 15€/h/kerta/ratsukko. Maneesi on käytettävissä aina kun kalenterivarauksissa on tyhjää. - Ulkopuolisten ratsukoiden kouluvalmennustunnit omalla valmentajalla 25€/h/kerta/ratsukko. Edellytämme myös kalenterimerkintää etukäteen. -Maneesin vuokraus estetuntiin 35€/kerta/ratsukko (sis. estekaluston vuokran). Edellytämme myös maneesivuoron varausta etukäteen. Sopimuksen mukaan maneesia vuokrataan myös kokonaan yksityiskäyttöön 45€/h esim. ratsukoiden tai koiraharrastajien ryhmille. Hinnat sis. alv. Tiedustelut valmennuksista ja maneesin varauksista info@seiskatalli.fi puh. 050-5203194

Päivitetty noin tunti sitten

Porvoon Mustang Nimenhuuto.com

Porvoon Mustangin kilpailukentän varauskalenteri. Täältä voi nähdä millon kenttä on vapaana ja varattu. Porvoon Mustangin jäsenet saavat käyttää kenttää ilmaiseksi. Ulkopuolisille hinta sileätyöskentelyyn 5€ / kerta. Estekaluston käyttö 10 € / kerta. Varaathan kentän käyttöösi AINA sähköpostin porvoonmustang@gmail.com

Nesteen Soutajat Nimenhuuto.com

Porvoo. Suomen johtava soutuseura. Seurassa soudetaan Kirkkoveneillä, pienpuuveneillä ja olympialuokan veneillä niin kilpaa kuin harrastus- ja kuntoilumielessäkin. Nimestään huolimatta seura on itsenäinen ja kaikille avoin soutuseura. Tässä palvelussa ylläpidetään kaikkien NS ry;n joukkueiden tapahtumat ja treenit. Seuran kotisivut: www.nesteensoutajat.net

Joukkue etsii pelaajia

Mika kirjoitti: Edelleen sivistämässä itseäni (7 päivää sitten)

Soutu

BSS jollapurjehtijat 2024 Nimenhuuto.com

Borgå Segelsällskap (BSS) on Porvoossa 1906 perustettu ja toimiva pursiseura. BSS on Suomen Purjehdus ja Veneilyn jäsenyhdistys. BSS:llä on tänään n. 430 jäsentä ja 120 rekisteröityä purje- ja moottoriveneitä. BSS:n junioritoiminta pidetään Kugghamnissa, BSS:n kerhosatamassa. Siellä on jollarampit, jollatelineet sekä säilytysliiteri purjeille ja varusteille. Seuralla on yksi Laserjolla, kaksi Zoomjollaa sekä yhdeksän optimistijollaa jäseniä ja junioreita varten. Purjehdus on hieno urheilulaji ja harrastus. Haluamme tarjota mahdollisimman monelle lapselle ja nuorelle mahdollisuuden kokeilla purjehtimista. Kilpatasolla purjehdus on myös todellista urheilua - haastavaa sekä fyysisesti että henkisesti. Tavoitteemme on, että purjehduksesta tulisi lapsille ja heidän perheilleen elämäntapa.

BSS Punaiset 2021 Nimenhuuto.com

Borgå Segelsällskap (BSS) on Porvoossa 1906 perustettu ja toimiva pursiseura. BSS on Suomen Purjehdus ja Veneilyn jäsenyhdistys. BSS:llä on tänään n. 430 jäsentä ja 120 rekisteröityä purje- ja moottoriveneitä BSS:n junioritoiminta pidetään Kugghamnissa, BSS:n kerhosatamassa. Siellä on jollarampit, jollatelineet sekä säilytysliiteri purjeille ja varusteille. Seuralla on yksi Laserjolla, kaksi Zoomjollaa sekä yhdeksän optimistijollaa jäseniä ja junioreita varten. Purjehdus on hieno urheilulaji ja harrastus. Haluamme tarjota mahdollisimman monelle lapselle ja nuorelle mahdollisuuden kokeilla purjehtimista. Kilpatasolla purjehdus on myös todellista urheilua - haastavaa sekä fyysisesti että henkisesti. Tavoitteemme on, että purjehduksesta tulisi lapsille ja heidän perheilleen elämäntapa.

Porvoon Flikat ry Nimenhuuto.com

Rautaiset Soutumimmit! Olemme porvoolainen kirkkovenesoutuseura, jonka jäsenistöön kuuluu joukko sporttisia, fiksuja, hauskoja ja rautaisia naisia. Rakkaus lajiin saa meidät vuosi toisen jälkeen nousemaan veneeseen ja ylittämään itsemme sekä kilpailuissa että tehokkaissa harjoituksissamme. Kesäkaudella harjoitukset vesillä, talvikaudella ergoilla.

Soutu

Porvoo Nimenhuuto.com

OK Trian - Porvoo/Borgå - Orient

Suunnistus

Spr Porvoo EA Nimenhuuto.com

SPR Borgå-Porvoo osaston EA-ryhmän tapahtumakalenteri

Terhi kirjoitti: Yritänvaivata päätäni... (4 kuukautta sitten)

Ensiapu ja Vapepa

PR-talli Nimenhuuto.com

Tervetuloa PR-talliin Nimenhuutoon. Aloita tarkistamalla omat tiedot ja tutustu maneesi- ja varaussääntöihin (löytyvät Kuvat ja Materiaalit-osiosta)

Päivitetty yli vuosi sitten

PSS Fonzie ja M-35 Nimenhuuto.com

Pelataan 4-div. m35 ja m40 sarjoja. Ydinryhmä on sama, mutta jokaisessa joukkueessa on oma kokoonpano.

PorvU Nimenhuuto.com

Reijo kirjoitti: RM/tulospalvelu, Karttamyynti Eeva-Liisa (9 päivää sitten)

Suunnistus

Team Torpedos Nimenhuuto.com

Jari kirjoitti: EI treenejä ,koska pyhä ! (Noin kuukausi sitten)

BSS H-veneily Nimenhuuto.com

sabik Nimenhuuto.com

Ditte kirjoitti: Lapsi kipeenä, en valiitettavasti pääse tänään (6 kuukautta sitten)

HaKu saba naiset Nimenhuuto.com

Emilia kirjoitti: Pääsen ehkä ja äiti vois tulla mukaan (4 kuukautta sitten)

Porvoon Puttipossut Nimenhuuto.com

Päivitetty vuosi sitten

Frisbeegolf

Porvoo Dartsklubi Nimenhuuto.com

Päivitetty yli vuosi sitten

Darts

FC VähänKäytetyt - FC VäKä Nimenhuuto.com

FC VäKä on porvoolainen naisten puulaakijalkapallojoukkue, joka koostuu hyvin sekalaisesta joukosta. ;) Reenataan kerran viikossa ja pelataan silloin kun listassa lukee. Nyt talvella me ollaan mukana puulaakisäbässä samalla asenteella kuin fudiksessakin. ILON KAUTTA!!

Jaana kirjoitti: tuun jos en ole jyväskylässä samaan aikaan :D (Noin 2 kuukautta sitten)

Jalkapallo ja Saliband

Söndags-sähly Nimenhuuto.com

Sähly