S Pori

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Pori ja lajina on s. Niitä löytyy yhteensä 52 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on pesäpallo. Muita suosittuja lajeja ovat: jääkiekko, jalkapallo, salibandy, lentopallo, futsal, rugby, juoksu, kestävyysjuoksu ja 8vs8.

Katso lista koko maan sjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Lastaamonlaaka Nimenhuuto.com

Tervetuloa tutustumaan Lataamon Laaka-pesäpallojoukkueeseen - me olemme ehkä maailman ainoat pesäpalloilijat, jotka ovat enemmän kiinnostuneita nauramisesta kuin voitoista! Meidän joukkueemme ei ehkä ole maailman taitavimpia pesäpalloilijoita, mutta meillä on ainakin hauskaa kentällä! Me emme ota peliä liian vakavasti, koska tiedämme että aivan sama kuka voittaa tai häviää, niin meillä on silti hauskaa yhdessä. Meillä on myös oma erikoistaktiikkamme, jonka nimi on "sekaisin kuin seinäkello". Se tarkoittaa sitä, että jokainen pelaaja tekee aivan mitä huvittaa ja sitten katsotaan, miten se menee. Yleensä se ei mene kovin hyvin, mutta se ei haittaa meitä - mehän olemme täällä vain pitämässä hauskaa! Mottonamme on "Voitolla yöhön, tappiolla kotiin nukkumaan"

POR-83 Nimenhuuto.com

Pöytätennis Porilaiset-83 on perustettu vuonna 1983. Seurassa on monen ikäisiä ja tasoisia harrastajia. Harjoittelemme Porin urheilutalolla palloilusalissa sekä kellarisalilla. Tervetuloa pelaamaan pöytätennistä joukkoomme. Liity jäseneksi ottamalla yhteyttä tai tulemalla harjoitusvuorolle!

Alex kirjoitti: Paikalla vasta noin 15:30. (Noin 2 kuukautta sitten)

Pöytätennis

APK-maratoonarit Nimenhuuto.com

APK-maratoonarit on vuonna 2008 perustettu yhdistys. Suurin osa yhdistyksen jäsenistä on masters-ikäisiä (35+ vuotta). Yhdistys on SAUL:in Suomen Aikuisurheiluliiton jäsen. Vuoden mittaan APK-maratoonarit osallistuvat useisiin liikuntatapahtumiin niin kotimaassa kuin ulkomaillakin. Osalle osallistuminen merkitsee kamppailua maaliinpääsystä ja osalle yritystä parantaa henkilökohtaisia ennätyksiä, samaan yhteisöön mahtuvat taustoiltaan ja iältäänkin erilaiset juoksijat.

Orvo kirjoitti: APK-maratoonareilla on perinteisesti olla mukana kaksi joukkuetta. Jäsenmäärämme on kivasti noussut, joten voinemme vähintään kaksi joukkuetta ilmoittaa. Saammeko tällä kertaa myös joukkueen naisten sarjaan? (5 kuukautta sitten)

Juoksu

Porin Filharmoninen kuoro Nimenhuuto.com

Porin Filharmoninen kuoro vuonna 1995 perustettu sekakuoro, jonka kokoonpanoon kuuluu noin 60 laulajaa. Kuoro on tarjonnut kuulijoilleen suuria kuoro-orkesteriteoksia nimekkäiden kapellimestareiden ja solistien kanssa. Yhteistyötä kuoro on tehnyt muun muassa Pori Sinfoniettan, Porin Ooppera ry:n, Vaasan kaupunginorkesterin sekä Porin Seurakuntayhtymän kanssa.

Ari kirjoitti: Hei vastuuhenkilöt, a) Onko pyhäinpäivän konsertiin jaossa tavanomainen 'Surevien omaisten lippu' 1 kpl / jäsen, vai b) toimitaanko markkinamenetelmällä eli ei varmistella paikalle tulevan yleisön määrää ;) ? (6 kuukautta sitten)

Sekakuoro

Koirakoulu Fokus Nimenhuuto.com

KOIRAKOULUPALVELUJA PORISSA Etsitpä sitten pentukurssia, opastusta eri lajitreeneihin (TOKO, Rally-TOKO, haku, jälki, agility jne.) , apua koirasi käytösongelmiin, tai haluat vain mukavaa puuhaa yhdessä koirasi kanssa, kurkkaa tarjontamme. Kaikessa koulutuksessa käytetään positiiviseen vahvistamiseen pohjautuvia, nykyaikaisia keinoja- tavoitteena iloinen koira ja tyytyväinen omistaja.

Päivitetty vuosi sitten

Koirankoulutus

PTU 2010 ja 2011 salibandy Nimenhuuto.com

PTU:n salibandyjaoston 2010/2011-syntyneiden lasten salibandyjoukkue. Joukkueen toiminnan tarkoitus on tarjota Meri-Porin alueen 10/11/12-syntyneille lapsille ohjattua salibandytoimintaa. Joukkue muuttui kerhoksi kauden 2021-2022 alusta. Salibandykerho kokoontuu kerran viikossa yhdessä harjoittelemaan ja pelaamaan pienellä ja iloisella porukalla. Tervetuloa mukaan! Lisätietoja: 040 538 7273

Päivitetty noin 2 vuotta sitten

Meri Pori

FBC Raseborg Knights Nimenhuuto.com

Naisten joukkueet: Naisritarit N1 - edustusjoukkue 3 div ja N2 Akatemia 4 div Edustusjoukkue pelaa tavoitteellista säbää ja Akatemia rennompaa, viihteellistä säbää. Joukkueet treenaavat Påminnessa ja Tammisaaressa.

Joukkue etsii pelaajia: Naisritarit hakevat uusia pelaajia sekä N1 edustusjoukkueeseen 3 divariin ja ...

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (13 päivää sitten)

Raasepori
Hokutoryu ju jutsu, Kenjutsu, Kobudo ja Fma

Pesäkarhut 11-tytöt Nimenhuuto.com

Porilainen tyttöpesisjoukkue.

Nea kirjoitti: Leirikoulu (1 päivä sitten)

Tytöt

Pesäkarhut G-pojat Nimenhuuto.com

Porin Pesäkarhujen vuonna 2016 ja 2017 syntyneiden poikien pesäpallojoukkue.

Oskari kirjoitti: Kaverin synttärit (6 kuukautta sitten)

JPC Futsal Nimenhuuto.com

JPC RY:n futsal ja jalkkis osasto

Antero kirjoitti: Ei tainnu tulla tänään pelejä... (18 päivää sitten)

Jalkapallo ja Futsal

PoPySulkisKesäVuoro Nimenhuuto.com

PoPyn kesäinen pelivuoro

Sulkapallo

PTU Futsal Nimenhuuto.com

PTU Futsal miesten 2 divisioona joukkue.

Päivitetty yli vuosi sitten

MäKi-Mimmit Nimenhuuto.com

Mäntyluodon Kirin naisten jalkapallojoukkue. Pelaamme kaudella 2020 naisten 8vs8 sarjassa.

Päivitetty melkein 4 vuotta sitten

8vs8

Pesäketut Pori Nimenhuuto.com

Pesäpalloa hyvällä viilingillä!