S Vihti

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Vihti ja lajina on s. Niitä löytyy yhteensä 14 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on lentopallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, kaukalopallo, beach volley, alppihiihto, jalkapallo, futsal, haku, ultimate frisbee ja sähly.

Katso lista koko maan sjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

ViRHe Nimenhuuto.com

Vihdin Rennot Heittelijät (ViЯHe) on vihtiläinen, ultimate frisbeehen erikoistunut junioriseura. Vuodesta 2015 eteenpäin ViЯHe on ollut virallisesti urheiluseura, mutta toiminta joukkueena on alkanut jo vuonna 2010. Juniorimme pelaavat tällä hetkellä U17- sarjaa. Harjoituksemme ovat aloittelijaystävälliset, kaiken ikäiset ja -tasoiset ovat tervetulleita mukaan!

Joukkue etsii pelaajia: ViRHeeseen ovat tervetulleita kaikki uudet pelaajat ikään ja liikuntataustaan...

Aku kirjoitti: Kevyesti (Noin kuukausi sitten)

Ultimate frisbee

Vihdin Salisudet M40 Nimenhuuto.com

Treenailemme Vihdin Pappilanpellon koulun liikuntasalissa nykyisin M35/40 joukkueena. Treeniajat kaudelle 2017-2018 on torstaisin 19.30-21.00.

Päivitetty melkein 6 vuotta sitten

Vihdin Reservinaliupseerit ry Nimenhuuto.com

Aktiivista reserviläistyötä vuodesta 1960

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (6 kuukautta sitten)

Reservi

ViVihiihto Nimenhuuto.com

Vihdin Viestin hiihtojunnut.

Päivitetty yli vuosi sitten

Maastohiihto

ViPa D-tytöt kausi 2020 Nimenhuuto.com

Vihdin Pallon D-tyttöjen nimenhuutoryhmä kaudella 2019 - 2020

Pesäpallo
Tytöt

Aimen Vikeltäjät Nimenhuuto.com

Voimistelu

VRAU Nimenhuuto.com

Sra

EA-Vihti Nimenhuuto.com

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (11 kuukautta sitten)

Ensiapu

HuHa ikä Nimenhuuto.com

Päivitetty noin 2 vuotta sitten

Nummelan-Ukkosähly Nimenhuuto.com

Ukkosählyä herrasmiesperiaatteella jo vuodesta 1998! Pappilanpelto su kello 20.30 - 22.00 syys-toukokuussa Kauden 2019-2020 joukkue on täynnä, ei uusia pelaajia "Hitaitten miesten nopea peli" Ukkosähly is a momentum game!

Pertti kirjoitti: Pienennetään kaukaloa ja pelataan 2 vast. 3 ja vaihdetaan välillä joukkueita, joskushan näin pelattiin (26 päivää sitten)

Nummela ( Vihti )

hihavepe Nimenhuuto.com

Hiiden Haukut RY:n vesipelastusryhmä

Tidu kirjoitti: Joudun jäämään tänään pois työkiireiden takia. (8 kuukautta sitten)

Vesipelastus

Ojakkalan Leimahdus Nimenhuuto.com

Ojakkan coolein sählyporukka, joka ei esittelyjä kaipaa! Tarkoitus on pitää hauskaa, nähdä kavereita ja saada hiukan hikeäkin pintaan!!

Sähly

Impulssi-vg Nimenhuuto.com

Sara kirjoitti: Joudun lähtemään töihin klo 20.30. (2 kuukautta sitten)

Tanssillinen voimistelu