Säännöt:
1. Merkkaa statuksesi (IN / OUT) heti kun tiedät pääsetkö.
2. Pyri ilmoittautumaan viim. torstain aikana, jotta to-iltana (klo 20:00) tiedetään onko pelit.
3. Heti kun huomaat (esim. jos olet 6. joka on IN), että min. 6 on tulossa, kommentoi tapahtumaan "Pelit on!". Valitse kommenttiin "Kiireellinen viesti" - "Kiireellinen sähköposti" - Pikavalinnoista "IN" - "Valmis".
4. Lähtökohtaisesti pelejä EI ole, ellei joku ole kommentoinut: "Pelit on!".
5. Jos vaihdat statuksesi torstai-illan tai "Pelit on!"-viestin saapumisen jälkeen IN -> OUT, kommentoi yo. "kiireellinen viesti" -spekseillä, että et ole tulossa ja montako on tällä hetkellä IN, jotta pelaamaan tulossa olevat tietävät tilanteen.
6. Jos olet "IN" ja pejaajamäärä laskee alle 6:n, (kohta 5.) seuraa kommentteja.
Päivitetty yli 9 vuotta sitten