Sahly Oulu

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Oulu ja lajina on sahly. Niitä löytyy yhteensä 16 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on salibandy. Muita suosittuja lajeja ovat: jalkapallo, jääkiekko, lentopallo, futsal, kaukalopallo, joukkuevoimistelu, sähly, koripallo ja pesäpallo.

Katso lista koko maan sahlyjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

FC Kickballs Nimenhuuto.com

Palloilujoukkue, jossa ei olla turhan tarkkoja pelitaktiikasta tai -taidoista. Tarkoituksena pitää hauskaa ja kohottaa kuntoa! -------------------Säännöt-------------------- - Itseänsä ja muita ei saa teloa - Sivurajat yms. ovat häilyvä käsite -----Ilmoittautuminen Nimenhuutoon----- - Sitova ilmoittautuminen viimeistään TUNTI ennen tapahtuman alkua

Petri kirjoitti: Hei taas! Meillä on työpaikan pipolätkävuoro Pateniemen tekojäällä torstai-iltaisin 20.45 - 21.30, ja tänään on pelaajat varmasti taas vähissä, tällä kertaa pääsiäisestä johtuen. Ilmoitelkaahan jos täältä olisi halukkaita pelaajia tälle iltaa, pelailu on hyvin vastaavaa kuin meidän sunnuntain vuo... (5 kuukautta sitten)

Jalkapallo, Sähly, Jääkiekko ja Lajikokeilut

RuskonSähly Nimenhuuto.com

RuskonSähly pelaa kaudella 2024-2025 Laivakankaan koululla. Sunnuntaisin klo 19:00 - 21:00. https://www.facebook.com/ruskonsahly

Pekka kirjoitti: pääseekö Repe maaliin (1 päivä sitten)

Sony Nimenhuuto.com

Sony Finland Sports Club

Päivitetty vuosi sitten

Sulkapallo, Sähly, Futsal ja Koripallo

KnuPS Nimenhuuto.com

Tiukkaa vääntöä!

Jalkapallo, Sähly ja Kaukis

kaakkurinkoulu Nimenhuuto.com

Esa-Pekka kirjoitti: Ootko in vai out? Kun oot nyt molemmissa! (9 kuukautta sitten)

Kaakkuri Oulu

Oulun Höntsäilijät Nimenhuuto.com

Höntsäpeliä hyvässä hengessä. Sekajoukkue. Uudet pelaajat tervetulleita sekä tiistaille että lauantain sählyvuorolle. Myös maalivahteja kaivataan. Kesällä pelataan pesistä (ilmainen vuoro) Kausi 2023-2024 Vuorot tiistaisin Hintan koululla klo 18.00-19.00 (Futsal, koripallo, lentopallo, sähly, käsipallo, ultimate) ja lauantaisin 10.30-11.30 Pöllönkankaan koululla (sähly).

Sähly, Lentopallo, Koris, Futsal, Ultimate, Käsipallo, Pesis, Salibandy ja Koripallo

Soihdun sekasähly Nimenhuuto.com

Rymättylän soihdun järjestämä sekasähly

Kari kirjoitti: Jere ja Joonas innii sieltä... (3 päivää sitten)

Rymättylän Koulu

maaseuduntulevaisuus Nimenhuuto.com

Sählyä ja muuta virkistystoimintaa.

Päivitetty melkein 4 vuotta sitten

Sähly ja Futis

Oulun Tilakeskus Nimenhuuto.com

Ville kirjoitti: Kaikki pelaan tänään. (4 päivää sitten)