Sahly Jyväskylä

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Jyväskylä ja lajina on sahly. Niitä löytyy yhteensä 10 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jalkapallo, koripallo, pesäpallo, futsal, lentopallo, kaukalopallo, padel ja sähly.

Katso lista koko maan sahlyjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

SolteqJKL Nimenhuuto.com

Solteqin Jyväskylän toimiston liikuntavuorot. Mukaan mahtuu hyvin. Eli myös kaverivahvistukset ovat tervetulleita. Maksimipelaajamäärä per vuoro 16 + 2. Solteq:n työntekijöillä etuoikeus vuoroon. Minimissään pelit yleensä toteutuu jos on 8hlo IN, kannattaa seurata tapahtuman keskustelua.

Marko kirjoitti: Moro, Huomenna vuoro olemassa myös toisella ryhmällä Buugilla klo.11.30-12.30. Pelaajia ja yksi mokke mahtuu.Olisiko tulijoita tästä ryhmästä:) Laittakaas viestiä tulaa mulle 041- 7571393. Sekavuoro kyseessä ja höntsää ikä +14 vuotiaasta ylöspäin. (5 kuukautta sitten)

Palokan Säbä Nimenhuuto.com

Palokan Säbä sählää positiivisessa hengessä,iloisella mielellä. Mukana "ringissä" yli 40 henkilöä Pelaajamäärä on rajoitettu 20+ 2 maalivahtia tarkoitettu vain aikuisille miehille ja naisille.

Joukkue etsii pelaajia: http://palokka.fi/?action=juttu&ID=855 Jyväskylä / Palokka Porukassa on mukan...

Esa kirjoitti: Kentälle (4 päivää sitten)

Jyväskylä / Palokka

FC Nestehukka Nimenhuuto.com