Sahly Espoo

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Espoo ja lajina on sahly. Niitä löytyy yhteensä 16 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on salibandy. Muita suosittuja lajeja ovat: jalkapallo, jääkiekko, lentopallo, koripallo, futsal, sulkapallo, tennis, sähly ja joukkuevoimistelu.

Katso lista koko maan sahlyjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

NiPe SÄHLY ja FUTSAL Nimenhuuto.com

Pelaamme huvin ja kunnon vuoksi elokuusta toukokuuhun vuorokuukausin sählyä ja futsalia Samiksessa (Gymnasiet Grankulla samskola) Kauniaisissa torstaisin klo 20.30 - 22.00 ja pelkästään futsalia sunnuntaisin Kirstin koululla klo 11-13. Emme osallistu mihinkään sarjapeleihin. NiPe on monilajiseura, jossa pelataan myös lätkää ja kesällä futista.

Pete kirjoitti: Moro Jere! Juha infosi joidenkin sähly kamojen hankinnasta. Periaatteessa löytyy jonkunlainen kokoonpano, mutta miten edetä kamojen suhteen? Mv kamojen sählyn osalta (4 kuukautta sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

Sähly ja Futsal

Westside Nimenhuuto.com

Salibandy Club Westside on 2015 syksyllä Espoossa perustettu salibandyjoukkue. Joukkueemme koostuu lähinnä salibandyn harrastelijoista. Olemme sekajoukkue. Meidän aktiviteettien perustana on positiivinen asenne, hauskanpito ja rentomielinen liikunta.

Salibandy ja Sähly
Espoo, Helsinki

KD2 Nimenhuuto.com

Kauklahden Dynamon kakkosjoukkue, Old school.

Linus kirjoitti: 21 lähtö (7 päivää sitten)

Sähly ja Salibandy

Sitowisesähly Nimenhuuto.com

Sitowisen sählyvuoro maanantaisin klo 16.30-17.30 Esport Arena, kenttä 5 Porttikoodi 1559

Tero kirjoitti: Espoon kaupungilla on tänään harjoituspeli ja heillä on porukka täynnä tuohon peliin, eli tänään ei päästä heidän peleihin mukaan. (Noin 2 kuukautta sitten)

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

Bayer Jorvi Nimenhuuto.com

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Arvotaan aloittava ennen matsipäivää (Noin 2 kuukautta sitten)

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

csc Nimenhuuto.com

Lassi kirjoitti: 50/50 if I can make it (11 kuukautta sitten)

Hot Mamas Nimenhuuto.com

Hot Mamas-pelaajat 'sähläilevät' lajia huumorimielellä ja kieli poskella kerran viikossa keskiviikkoisin klo 18.15 - 19.15 Masalassa (Joo.Areena), Seppä-Kallen kuja 1. Kenttäaika käytetään yleensä vapaamuotoiseen treenaamiseen, toisinaan kutsumme harkkamatseihin vastaavia sählytaitoja omaavia joukkueita. Mikäli olet kiinnostunut kokeilemaan lajia kanssamme, olethan yhteydessä 0500 447057/Susanna.

SU ÄIJÄSÄHLY Nimenhuuto.com

Sunnuntai-iltaisin rentoa sählyä Esport Arenalla, Ikähaitari 16-55+, mutta keski-ikä lähempänä 50v

PerjantaiPallo ry Nimenhuuto.com

Espoolaisen PerjantaiPallo ry:n höntsäsählyvuoro Westendinpuiston koulussa, torstaisin klo 16. Lihaksia säästämällä, taidoista tinkimättä. Sponsorit 2015: Ido (www.ido.fi) 2011: Niemi (www.niemi.fi)

Joukkue etsii pelaajia: Pelaamme höntsäsählyä huviksemme hyvällä porukalla ja rennolla meiningillä ke...

Päivitetty melkein 5 vuotta sitten

game Nimenhuuto.com

Koodi 1567. Imoita osallistumisesta/esteestä mahdollisuuksien mukaan nimenhuudossa - tarvittaessa voidaan rekrytoida vierailevia tähtiä.

Linus kirjoitti: Kesärengasvarauksella (Noin 24 tuntia sitten)

Samsport Nimenhuuto.com

Samsportin erilaiset tapahtumat.

Lauri kirjoitti: Moi! Torstaina oli sählyyn ilmoittautuneita alle 8, joten tänään on sekä sählyä että sulkista. Tai katsotaan koululla miten mennään. (8 päivää sitten)

Lentopallo, Sähly ja Sulkapallo

Joonax Nimenhuuto.com

Joonax on aikuisten sählyporukka joka pelaa omaksi iloksi Lauantaisin Esport Arenalla.

Ari kirjoitti: Pitääkö vaihtaa Antin kaa lajia johonkin kaksinpeli läpsytykseen kun ei isäntiä löydy? (2 kuukautta sitten)

KKKY salibandy Nimenhuuto.com

Pelaamme sählyä Jupperin koulun liikuntasalissa keskiviikkoisin klo 20.00-21.30. Uudet pelaajat ja muut tiedustelut: ari.tuhkanen@gmail.com

Tero kirjoitti: Kilon koulun vuoro - Klo 20 aloitus ja mistä ovesta sisään ? (3 kuukautta sitten)