Hipposhalli Kuntoportti 3, 40700 Jyväskylä

JYPS Nimenhuuto.com

Jyväskylän Pyöräilyseura ry on Jyväskylää kotipaikkanaan pitävä pyöräily-yhdistys, jonka toimialueena on koko Keski-Suomi. JYPS järjestää pyörälenkkejä ja -retkiä sekä pyöräilyyn liittyviä tapahtumia, kilpailuja, koulutuksia ja muuta toimintaa. JYPS toimii myös pyöräilyn ainoana keskisuomalaisena edunvalvontayhdistyksenä sekä pyrkii edistämään pyöräilyolosuhteita ja pyöräilyä liikennemuotona.

Mikko kirjoitti: Liityn mukaan Palokasta. (3 päivää sitten)

Pyöräily

JKU Aikuisurheilu Nimenhuuto.com

JKU Aikuisurheilijoiden sivusto, jossa esitetään harjoitukset, kilpailut ja jaetaan tärkeä info.

Nella kirjoitti: Kokoontuminen korkeuspaikalla! (Noin 22 tuntia sitten)

Yleisurheilu

StaminaTc Nimenhuuto.com

Triathlon porukka Jyväskylästä

Kaisa kirjoitti: AaltoAlvari aukeaa helatorstaina klo 10, joten mahtaako aamu-uintikin olla peruttu? (3 päivää sitten)

Triathlon ja Swimrun

Häme Stars T16-T14 Nimenhuuto.com

Häme Stars T14 -joukkue (salibandy)

Joanna kirjoitti: Tuun vaan vetelee (3 päivää sitten)

Päivitetty 1 päivä sitten

Hämeenlinna
Tytöt

Blue Eyes Team II Nimenhuuto.com

Blue Eyes Team ja Harjun Potku yhteinen Nimenhuuto

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Perhevelvoitteet lyhentävät iltaa, mutta paikalle kuitenkin pariksi tunniksi. (3 kuukautta sitten)

Jalkapallo ja Futsal

Lepake Nimenhuuto.com

Pelaajakaarti käsittää aiemmin 3.-5. sarjassa pelanneita veteraanilentopalloilijoita (M60-M65) sekä nuorempia sarjoissa pelanneita pelureita. Treenaamme kahdesti viikossa Mankalan koululla (ma 20:30 ja to klo 20:30) ja osallistumme mm. Viking Line Cupin turnauksiin, veteraaniturnauksiin (Homenokka, Jer53y) sekä 55-, 60- ja 65-vuotiaiden SM-turnauksiin. Lisäksi on mm. Linna Volley - turnaus elokuussa.

Tero kirjoitti: Morjens! Taas on tullut aika kerätä Lepaken kassaan rahaa tulevia maksuja varten, maksu kattaa koko kauden 2023-2024. Koska meitä on erilaisilla aktiviteeteilla olevia pelaajia, olemme ajatelleet jakaa maksut kahteen kategoriaan. A) € 100: Masterspelaajat jotka käyvät Lepaken treeneissä ja osalli... (8 kuukautta sitten)

Päivitetty 1 päivä sitten

Lentopallo
Järvenpää

HoNsU U16-15-pojat Nimenhuuto.com

Mirva kirjoitti: Hei, Markkasen turnauksen talkoolista löytyy täältä: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1e7_IwBSieEq3rDaY00PuJgPH2SP_4XNk/edit?usp=sharing&ouid=102932581002434751943&rtpof=true&sd=true Siellä on kaikille jotain vuoroja, joten käykää katsomassa oma vuoronne, ja neuvotelkaa mahdolliset muutokse... (8 päivää sitten)

Jyväskylän Kiri Bp 2024 Nimenhuuto.com

Onni kirjoitti: In (21 päivää sitten)

Pesäpallo

LMK Keljonkangas 6-7v TYTÖT Nimenhuuto.com

Luna kirjoitti: Luna ilmoitettu mikrojen puolelta in (24 päivää sitten)

Tytöt

Holstin Dynamo 2011 Nimenhuuto.com

Aleksi kirjoitti: Polvi kipeä (7 päivää sitten)

Pojat

Hipposhalli tunnetaan myös nimellä: Cygnaeuksen koulu, Cygnaeuksen koulu 2, Tapahtumakeskus Helmi ja Cygnaeuksen päiväkoti.

Jääkiekko
Pesapallo