Futsal Suomi

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Suomi ja lajina on futsal. Niitä löytyy yhteensä 2 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: jalkapallo, lentopallo, futsal, ultimate, taitoluistelu, moottoriurheilun pelastusorganisaatiot, ea päivystys urheilu yleisötapahtumat, gospel ja rugby.

Katso lista koko maan futsaljoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

ksetk Nimenhuuto.com

Ksetk pyrkii edistämään ja kehittämään jalkapallo- ja futsalerotuomareiden toimintaa, toimimaan heidän moraalisena tukena sekä järjestämään yhteisöllistä toimintaa kaikille jäsenilleen. Jos olet kiinnostunut tuomaritoiminnasta, ja haluaisit mahdollisesti liittyä kerhoomme, voit ottaa yhteyttä aktiivituomareihin tai johtokuntamme jäseniin. (Yhteystiedot alla) Jalkapalloerotuomarin peruskursseja järjestetään vuosittain yhteistyössä Palloliiton Keski-Suomen piirin kanssa.

Samu kirjoitti: alustava IN, ellei erotuomarointeja päällekkäin tai liian kaukana (2 päivää sitten)

Jalkapallo ja Futsal
Keski Suomi

HALIKKO FUTSAL Nimenhuuto.com