Sulkapallo Espoo

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Espoo ja lajina on sulkapallo, sulkkis ja badminton. Niitä löytyy yhteensä 23 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on salibandy. Muita suosittuja lajeja ovat: jalkapallo, jääkiekko, lentopallo, koripallo, futsal, sulkapallo, sähly, tennis ja joukkuevoimistelu.

Katso lista koko maan sulkapallojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

ESB Matches and Training Nimenhuuto.com

WOULD YOU LIKE TO PLAY BADMINTON DOUBLES, MIXED DOUBLES, SINGLES OR PARTICIPATE BADMINTON TRAINING WITH US? Come and play badminton with a good company. Enjoy this fun and efficient racket game in our playing groups. Make your own group or just choose the best suitable day and group for you to play with some other players We are also organizing some open training hours for ESB players. Registration by using Nimenhuuto. HALUATKO PELATA SULKAPALLON KAKSIN, NELIN-, SEKANELINPELIÄ TAI OSALLISTUA AVOIMIIN TREENEIHIN? Tervetuloa pelaamaan hyvässä seurassa sulkapalloa. Nauti tästä tehokkaasta ja hauskasta kuntoilumuodosta peliryhmissämme. Kokoa om peliporukka ja/tai ilmoittaudu sopivaan peliryhmään. info@esb.fi

Badminton ja Sulkapallo
Matinkylä, Espoo

JHY Sulkapallo Nimenhuuto.com

Jorvin Henkilöstöyhdistyksen sulkapallo Diabetes-salissa. Varaathan vain yhden vuoron kerrallaan.

Maanantaisulkis Nimenhuuto.com

Sulkapalloa Laaksolahden tenniskeskuksessa maanantaisin klo 19 - 20.

Päivitetty noin 2 vuotta sitten

ESB Events Nimenhuuto.com

Juha kirjoitti: Ei pelata torstaina koska Asko ei pääse eikä löydy 2 pelaajaa tilalle (6 päivää sitten)

ESB Kilpa Nimenhuuto.com

Imam kirjoitti: Flunssa (7 päivää sitten)

Forever Matinkylä Espoo

osuko Nimenhuuto.com

Jukka kirjoitti: Pääsen tunniksi pelaamaan (8 päivää sitten)

Foreverin Sulkisporukka Nimenhuuto.com

Joukkue etsii pelaajia

Kerhosulis Nimenhuuto.com

Tapion sulan nelurikerho Nimenhuuto.com

Tapion sulan nelurikerho EsportCenter keskiviikkona klo 18:30 - 20:30 http://www.tapionsulka.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=77&Itemid=64

Päivitetty noin 4 vuotta sitten

Riimusulkis Nimenhuuto.com

GTK:n henkilökuntakerho Riimun sulkapallorengas

Jukka kirjoitti: Lisäkenttä hoidossa. (Noin 3 tuntia sitten)

Samsport Nimenhuuto.com

Samsportin erilaiset tapahtumat.

Kirsi kirjoitti: Epävarmaa ehdinkö, mutta yritän. Näillä näkymin tulossa. (Noin 24 tuntia sitten)

Lentopallo, Sähly ja Sulkapallo

TietoSulka Nimenhuuto.com

TietoSulan sivujen kautta hoidetaan ilmoittautumiset eri peliryhmiin. Jos haluat liittyä joukkoon ja jopa tietää, mihin oikeastaan olet liittymässä, ota yhteyttä (keijopajunen@gmail.com). HUOMAATHAN VIESTIT SIVUN LOPUSSA !

Joukkue etsii pelaajia

Esports Family Badminton Nimenhuuto.com

Group rules: https://docs.google.com/document/d/1u3Hu9GsXI_MLvRPZaJfyGeT1Xor4OujRzu99h13qNKM/edit Payments update: https://m.shortreckonings.com/MG3FVTFL

Jussi kirjoitti: Welcome! This is an example message on your team's bulletin board. It's great to have your team onboard! If you have any questions, don't hesitate to contact: support@playerlineup.com Best, Jussi from support. PS: If you want, you can remove example messages and players from your team :) (6 kuukautta sitten)