Urheilu Nurmijärvi

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Nurmijärvi ja lajina on urheilu. Niitä löytyy yhteensä 3 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: lentopallo, jääkiekko, pesäpallo, salibandy, koripallo, kaukalopallo, voimistelu, futsal ja golf.

Katso lista koko maan urheilujoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

LiikuntaSankarit Nimenhuuto.com

​Nurmijärven LiikuntaSankarit on 13 nurmijärveläisten urheilu- ja liikuntaseuran yhteishanke, joka tarjoaa viskari/esikouluikäisille ja eka/tokaluokkalaisille lapsille mahdollisuuden tutustua eri lajeihin ja kerätä samalla osallistumismerkkejä passiin. Tavoitteena on kannustaa lapsia liikkumaan, kokeilemaan rohkeasti eri lajeja, löytämään oma laji sekä löytämään ilo liikkumiseen. HUOM! Kun rekisteröit lapsesi tähän nimenhuutoon, lisäämäsi tiedot (nimi, nimimerkki, sähköposti ja puhelinnumero) näkyvät kaikille muille rekisteröityneille LiikuntaSankareille. Sähköposti ei näy ulkopuolisillle. Jos haluat lisää yksityisyyden suojaa, käytä sähköpostiosoitetta/nimeä/nimimerkkiä joista käyttäjän tietoja ei ole pääteltävissä.

Joukkue etsii pelaajia: ​Nurmijärven LiikuntaSankarit on 13 nurmijärveläisten urheilu- ja liikuntaseu...

Eero kirjoitti: LiikuntaSankareiden käyttössä oli aiemmin Hobbydeed-kalenteri, mutta palvelu lopetettiin. Ainoa varteenotettava vastaava palvelu oli tämä Nimenhuuto.com, joka on helppokäyttöinen niin seuroille kuin käyttäjillekin sekä tapahtumien että ilmoittautumisten suhteen. HUOM! Kun rekisteröit lapsesi tähä... (Noin 2 vuotta sitten)

Liikunta, Urheilu, Lapset, Viskari, Eskari, Ekaluokka ja Tokaluokka

Impivaaran Hallit ry-PEKO Nimenhuuto.com