Urheilu Lappeenranta

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Lappeenranta ja lajina on urheilu. Niitä löytyy yhteensä 4 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: jalkapallo, kaukalopallo, salibandy, pesäpallo, koiraurheilu, sähly, roller derby, kirkkovenesoutu ja juoksu.

Katso lista koko maan urheilujoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Lpky Peko treenaajat Nimenhuuto.com

Lpky:n jäsenille, jotka osallistuvat tai ovat kiinnostuneita osallistumaan aktiivisesti peko-toimintaan koiran kanssa tai ilman. Kaikki peko-jaoksen tapahtumat, avoimet treenit sekä pelastuskoiraradan varaukset ilmoitetaan nimenhuudossa. HUOM! Pelastuskoiraradan varaukseen on ilmoitettava aina vastuuhenkilö. Jäsen poistetaan, kun edellisestä käynnistä on puoli vuotta tai enemmän. Lisätiedot pelastuskoiraradasta Matti Lääperi p. 050 306 7629, Minna Vähäpullo ja peko-toiminnasta lpkypeko @ gmail.com

Päivitetty vuosi sitten

LPKY Rally-toko Nimenhuuto.com

LPKY:n rally-tokojaoksen nimenhuuto, jossa ilmoittaudutaan jaoksen järjestämiin yksittäisiin koulutuksiin ja kesän omatoimiryhmiin.

Eija kirjoitti: Sorry, en huomannut et mahtuukin vain viisi (6 päivää sitten)

Maratonkoulu Nimenhuuto.com

Asenne ratkaisee !

Yleisurheilu ja Maratonjuoksu