Urheilu Helsinki

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Helsinki ja lajina on urheilu. Niitä löytyy yhteensä 5 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jääkiekko, futsal, koripallo, lentopallo, kaukalopallo, sähly, sulkapallo ja purjehdus.

Katso lista koko maan urheilujoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Pakilan Veto Junnusompa Nimenhuuto.com

Treeniryhmä 9-13 vuotiaille; päälajina maastohiihto. Talvella hiihtoa, hiihtokisoja ja oheistreeninä salitreeniä; ketteryyttä, voimaa, nopeutta ja liikkuvuutta. Kesäkaudella oheisharjoitteluna myös yleisurheilua ja yleisurheilukisoja. Tietysti myös rullahiihtoa, sauvajuoksua, nopeutta, voimaa ja kestävyyttä ikäkauden mukaisesti. Ympäri toimintakauden harjoittelemme motorisia ja liikunnallisia perustaitoja sertifioitua Taitoc-konseptia hyödyntäen. Tähtäämme talvella 1-alueen (Lahti & Etelä-Suomi) aluemestaruushiihtoihin: -sprintti -pitkät matkat -normaalimatkat ja viestit 13 vuotta täyttävät lisäksi: - Hopeasomman loppukilpailu 2024 Vöyrillä.

Aleksi kirjoitti: P11: 1000 metrin juoksu (7 kuukautta sitten)

Maastohiihto ja Yleisurheilu

Sukeltajat Nimenhuuto.com

Sukeltajat ry Sukeltamista vuodesta 1976.

Joukkue etsii pelaajia: Voit ilmoittautua reissuille, vaikket olisikaan vielä jäsen. Samoin jäsenten ...

Irene kirjoitti: Hannu ei halua jäädä keilaamaan, minä voisin jäädä, jos ei muuten ole tarpeeksi porukkaa radalle, mutta voin myös jäädä pois, jos porukkaa on tarpeeksi. (18 päivää sitten)

Urheilusukellus

Sankku Nimenhuuto.com

Sankun hoitovuorot ylläpidetään ja varataan tapahtumien kautta. Klikkaa IN - jos otat vuoron hoitaaksesi, niin varmistutaan että joka vuorolle löytyy hoitaja.

Hevosurheilu

HYV Nimenhuuto.com