Urheilu Oulu

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Oulu ja lajina on urheilu. Niitä löytyy yhteensä 3 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on salibandy. Muita suosittuja lajeja ovat: jalkapallo, jääkiekko, lentopallo, futsal, kaukalopallo, joukkuevoimistelu, sähly, koripallo ja pesäpallo.

Katso lista koko maan urheilujoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Pohjoisen Vesipelastuskoirat Nimenhuuto.com

Pohjoisen Vesipelastuskoirat ry käyttää Nimenhuutoa jäsenille tarkoitetuista treeneistä sopimiseen. Kun koirakko hyväksytään jäseneksi, pääkäyttäjä lisää koirakon Nimenhuutoon.

Havannat oulu Nimenhuuto.com

Havannankoirat ja omistajat tapaavat ja treenaavat eri halleissa ja ulkonakin. Porukkaan pääsee kun on havannalaiset ry jäsen tai maksamalla käynti maksun 5€/kerta. Ja tietysti oma Havanna tai pian sellainen tulossa. Otamme mukaan myös rotuun tutustujia.

Olli kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (4 kuukautta sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

Oulunseudun kaverikoirat Nimenhuuto.com

Oulun seudun kaverikoirien vierailujen ilmoittautumisportaali.