Salibandy Sipoo

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Sipoo ja lajina on salibandy, sähly, säbä ja floorball. Niitä löytyy yhteensä 4 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jalkapallo, jäätyminen, harrastajaorkesteri, kaukalopallo, lentopallo, suunnistus, ringette ja golf.

Katso lista koko maan salibandyjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Rabbit FC Nimenhuuto.com

Rabbit FC... since 1996. Rabbit FC on salibandyjoukkue, jonka suurimpina tavoitteina on urheilullinen hauskanpito ajatuksella: "Voitto tulee hymyillen" ja tarjota keski-ikäistyville miehille pakopaikka arjen askareista. Kaudella 2023-24 Rabbit FC pelaa (yhä urheilullisesti syistä) V-divisioonassa, lohkossa 7.

Harri kirjoitti: Tarvittaessa joko kentällä tai maalilla (15 päivää sitten)

sipoonopet Nimenhuuto.com

Salibandyä Sipoossa jo vuodesta 2001.

Pullero IBK Nimenhuuto.com

Paljon puhetta ja hitaita liikkeitä. Aluemestari 2022

Olli kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (7 kuukautta sitten)

Kova kondis Nimenhuuto.com