Sulkapallo Åa

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Åa ja lajina on sulkapallo, sulkkis ja badminton. Niitä löytyy yhteensä 23 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jääkiekko, lentopallo, pesäpallo, koripallo, futsal, sähly, sulkapallo ja kaukalopallo.

Katso lista koko maan sulkapallojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Hakalan Urheiluseura lisäpelit Nimenhuuto.com

Olemme Hyvinkääläinen urheiluseura. Pelaamme salibandya miesten V-divisioonassa Etelä-Suomen alueella. V-divisioonan turnausviikonloppujen pelit ovat pääkaupunkiseudulla loka-huhtikuussa lauantaisin tai sunnuntaisin. Salibandyn harjoitusvuorot ovat Hyvinkäällä Onni-Areenalla (Suutarinkatu 2) tiistaisin klo 18.30-20.00 ja torstaisin klo.18.30-20.00 toukokuun loppuun saakka. Paikalle pääsee helposti omalla autolla ja parkkitilaa on riittävästi. Tällä sivustolla ilmoitetaan HakU:n omien salibandyvuorojen ulkopuoliset lisävuorot sekä informoidaan kaikkien muiden lajien toiminnasta. Seuralla on myös leuanveto-, voimanosto-, jalkapallo-, pesäpallo-, sulkapallo- ja padeljaostot.

Salibandy, Leuanveto, Jalkapallo, Pesäpallo, Sulkapallo, Voimanosto ja Padel

Hakalan Urheiluseura salibandy Nimenhuuto.com

Olemme Hyvinkääläinen urheiluseura. Pelaamme salibandya miesten V-divisioonassa Etelä-Suomen alueella. V-divisioonan turnausviikonloppujen pelit ovat pääkaupunkiseudulla loka-huhtikuussa lauantaisin tai sunnuntaisin. Salibandyn harjoitusvuorot ovat Hyvinkäällä Onni-Areenalla (Suutarinkatu 2) tiistaisin klo 18.30-20.00 ja torstaisin klo.18.30-20.00 toukokuun loppuun saakka. Paikalle pääsee helposti omalla autolla ja parkkitilaa on riittävästi. Tällä sivuostolla ilmoitetaan vain HakU:n oman salibandyjoukkueen liittyvät asiat. Seuralla on myös leuanveto-, voimanosto-, jalkapallo-, pesäpallo-, sulkapallo- ja padeljaostot.

Salibandy, Leuanveto, Jalkapallo, Pesäpallo, Sulkapallo, Voimanosto ja Padel

VRU Hyvinkää Nimenhuuto.com

Talvella: Salibandya pelataan maanantaisin klo.16-17 VehkaCenterin etummaisella sählykentällä (nro.1). Lisätietoja "kuvat ja materiaalit" valikosta sivun ylälaidasta. Kesällä: Jalkapalloa potkitaan Perttulan nurmikentillä keskiviikkoisin klo.19.30-21.00 ja sunnuntaisin klo.18.00-19.30. Kokoontuminen tapahtuu kentän laidalla. Yleistä: Paikkoihin pääsee helposti omalla autolla ja parkkitilaa on riittävästi. VehkaCenterin osoite on Vehkakuja 1 ja Perttulan Vaiveronkatu 68-70. Osallistumiset tulee päivittää viimeistään pelipäivän aamuna (Huom! Pääsit paikalle tai et), koska tiedon päivittämisestä vain hetkeä ennen vuoron alkamista ei ole hyötyä.

Päivitetty yli 6 vuotta sitten

Salibandy, Jalkapallo, Sulkapallo ja Katusähly

clear Nimenhuuto.com

Sulkapalloseura Clear ry Sulkapalloseura Clear ry on 1994 perustettu sulkapalloseura, jäseniä on noin 75, aikuis- ja junioripelaajia. Seura on innokas turnausten järjestäjä ja junioritoiminta on hyvällä mallilla.

Lilja kirjoitti: Kipeänä (Noin kuukausi sitten)

KYRY Nimenhuuto.com

Kohtuus kaikessa.

Vesa kirjoitti: Erikoiselta tuntuu kun kukaan muu ei ole ottanut kantaa tiistain tapahtumaan 🤔. (28 päivää sitten)

Sulkapallo ja Kulttuuri
Iso Kirkko + Sen Maakunta Alueet

Vakasulka Nimenhuuto.com

Pelaamme sulkapalloa maanantaisin klo 19:00-20:30 ja keskiviikkna klo 18:30-20:00 Vaalan Urheilutalolla. Tervetuloa mukaan. Lisätietoa tarvittaessa puhelimitse Tapani Karhu 0400 580 938 tai Kai Ervasti 0400 682 250.

Vaala

Valmet Flow Control Sulkapallo Nimenhuuto.com

Valmet Flow Control Oy, Sulkapallokerho Vakiovuoro Rajakylän tenniskeskuksessa (Campo Sport Centerin vanha osa) keskiviikkoisin 16:30 - 18.

Päivitetty noin kuukausi sitten

sulisukot Nimenhuuto.com

Keskiviikon sulispelailut

Onnisulkis Nimenhuuto.com

Kovaonnisen kovalyöntisin jengi !

Badminton Etteplan Hyvinkää Nimenhuuto.com

Etteplan Hyvinkää's sponsored one-hour badminton shift for Etteplan employees.(2x fields) Occurs every Thursday from 17 to 18 (excluding summer break and holidays). At the moment we have a reservation on one court, number 3 &4.

Pyroll Areena Nimenhuuto.com

Pyroll Areenan tapahtumien ilmoittautuminen.

Päivitetty yli vuosi sitten

Padel, Sulkapallo, Salibandy, Futsal ja Wattbike
Pyhtää

Team Sulkis Puistola Nimenhuuto.com

Team Sulkis maanantaisin Puistolassa kello 18-19

Päivitetty yli 2 vuotta sitten

Helsinki Vantaa

Clear Äijävuoro Nimenhuuto.com

Clearin Äijävuoro on Turun alueen kilpapelaajille tarkoitettu avoin pelivuoro. Ryhmään voi ilmoittautua vakiojäseneksi koko kaudeksi (1.8.- 31.5.), tai käydä pelaamassa silloin, kun itselle sopii (10 €/ kerta). HUOM! Vakiojäsenenä varmistat, että pääset pelaamaan jokaiseen pelivuoroon. Satunnaiset pelaajat pääsevät mukaan, mikäli tilaa vielä on. Ilmoittautuminen pelivuoroon viimeistään TI klo 21.00 mennessä (myös vakiojäsenet).

KaaSun monnarivuorot Nimenhuuto.com

Kaarinan Sulan vuorot Monnarilla

Hannele kirjoitti: Kevyesti tuntumaa hakien..... (5 päivää sitten)

Saunasulkis Nimenhuuto.com

Järvenpään Kuntoliikunnan sulkisvuoron käyttö Saunakallion koululla.

Petri kirjoitti: Pahoittelen poissa olojani peleistä, palaan kentälle mukaan kun hemoglobiini saadaan nousemaan yli 100. Toivon mukaan pian, yli kolme viikkoa pelaamatta on pitkä aika. (10 päivää sitten)

Järvenpää

RoSPa Nimenhuuto.com

RoSPa tuo legendaarinen Roclan SulkaPallo -kerho. Pelin taso on kova, mutta niin on pellaajatkin. Kaikki joukolla liikkumaan.

Päivitetty noin kuukausi sitten

Järvenpää

Hyvinkään Sulkapalloilijat Nimenhuuto.com

Sulkapalloa Metsäkaltevan talolla