Sulkapallo Hyvinkää

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Hyvinkää ja lajina on sulkapallo, sulkkis ja badminton. Niitä löytyy yhteensä 6 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jääkiekko, futsal, pesäpallo, sulkapallo, sähly, curling, koripallo ja kaukalopallo.

Katso lista koko maan sulkapallojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Hakalan Urheiluseura lisäpelit Nimenhuuto.com

Olemme Hyvinkääläinen urheiluseura. Pelaamme salibandya miesten V-divisioonassa Etelä-Suomen alueella. V-divisioonan turnausviikonloppujen pelit ovat pääkaupunkiseudulla loka-huhtikuussa lauantaisin tai sunnuntaisin. Salibandyn harjoitusvuorot ovat Hyvinkäällä Onni-Areenalla (Suutarinkatu 2) tiistaisin klo 18.30-20.00 ja torstaisin klo.18.30-20.00 toukokuun loppuun saakka. Paikalle pääsee helposti omalla autolla ja parkkitilaa on riittävästi. Tällä sivustolla ilmoitetaan HakU:n omien salibandyvuorojen ulkopuoliset lisävuorot sekä informoidaan kaikkien muiden lajien toiminnasta. Seuralla on myös leuanveto-, voimanosto-, jalkapallo-, pesäpallo-, sulkapallo- ja padeljaostot.

Päivitetty noin kuukausi sitten

Salibandy, Leuanveto, Jalkapallo, Pesäpallo, Sulkapallo, Voimanosto ja Padel

Hakalan Urheiluseura salibandy Nimenhuuto.com

Olemme Hyvinkääläinen urheiluseura. Pelaamme salibandya miesten V-divisioonassa Etelä-Suomen alueella. V-divisioonan turnausviikonloppujen pelit ovat pääkaupunkiseudulla loka-huhtikuussa lauantaisin tai sunnuntaisin. Salibandyn harjoitusvuorot ovat Hyvinkäällä Onni-Areenalla (Suutarinkatu 2) tiistaisin klo 18.30-20.00 ja torstaisin klo.18.30-20.00 toukokuun loppuun saakka. Paikalle pääsee helposti omalla autolla ja parkkitilaa on riittävästi. Tällä sivuostolla ilmoitetaan vain HakU:n oman salibandyjoukkueen liittyvät asiat. Seuralla on myös leuanveto-, voimanosto-, jalkapallo-, pesäpallo-, sulkapallo- ja padeljaostot.

Päivitetty noin kuukausi sitten

Salibandy, Leuanveto, Jalkapallo, Pesäpallo, Sulkapallo, Voimanosto ja Padel

VRU Hyvinkää Nimenhuuto.com

Talvella: Salibandya pelataan maanantaisin klo.16-17 VehkaCenterin etummaisella sählykentällä (nro.1). Lisätietoja "kuvat ja materiaalit" valikosta sivun ylälaidasta. Kesällä: Jalkapalloa potkitaan Perttulan nurmikentillä keskiviikkoisin klo.19.30-21.00 ja sunnuntaisin klo.18.00-19.30. Kokoontuminen tapahtuu kentän laidalla. Yleistä: Paikkoihin pääsee helposti omalla autolla ja parkkitilaa on riittävästi. VehkaCenterin osoite on Vehkakuja 1 ja Perttulan Vaiveronkatu 68-70. Osallistumiset tulee päivittää viimeistään pelipäivän aamuna (Huom! Pääsit paikalle tai et), koska tiedon päivittämisestä vain hetkeä ennen vuoron alkamista ei ole hyötyä.

Salibandy, Jalkapallo, Sulkapallo ja Katusähly

Badminton Etteplan Hyvinkää Nimenhuuto.com

Etteplan Hyvinkää's sponsored one-hour badminton shift for Etteplan employees.(2x fields) Occurs every Thursday from 17 to 18 (excluding summer break and holidays). At the moment we have a reservation on one court, number 3 &4.

Hyvinkään Sulkapalloilijat Nimenhuuto.com

Sulkapalloa Metsäkaltevan talolla

Jouni kirjoitti: Voin tulla kolmurikentälle treenaa? (3 kuukautta sitten)

Sulkapallo