Sulkapallo Jyväskylä

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Jyväskylä ja lajina on sulkapallo, sulkkis ja badminton. Niitä löytyy yhteensä 9 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jalkapallo, koripallo, futsal, pesäpallo, lentopallo, kaukalopallo, sähly ja padel.

Katso lista koko maan sulkapallojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

JySS Aikuiset Ohjattu Nimenhuuto.com

Jyväskylän Sulkapalloseuran aikuisten treeneihin voi ilmoittautua etukäteen Nimenhuuto palvelulla. Etukäteisilmoittautuminen helpottaa merkittävästi valmentajan suunnittelua ja saattaa vaikuttaa varattavien kenttien määrään. Ilmoittautuminen olisi hyvä tehdä jo edellisenä päivänä, mutta jos treenien pelaajakatto ei ole täynnä, voit ilmoittautua treenien alkuun asti. Aikuisten ohjatun kilparyhmän treeneihin ilmoittautuminen on pakollista. Aikuisten kilpatreeneihin mahtuu kerrallaan 24 pelaajaa. Tämän jälkeen treeneihin saapumislupa kannattaa kysyä suoraan Ilarilta. Starttiryhmään ei tarvitse ilmoittautua, mutta se on mahdollista. Starttiryhmään ilmoittautuneet pelaajat mahtuvat aina treeneihin. Tervetuloa treenaaman!

Ilari kirjoitti: Illan vuoro järjestetään vapaana pelivuorona vslmentajan ollessa estynyt! // No coach tonight, free play on our courts! (20 päivää sitten)

Mailanheiluttajat Nimenhuuto.com

Vapaamuotoista sulismailojen heiluttelua kenttäolosuhteissa huumoriakaan unohtamatta!

Teijo kirjoitti: Flunssa ollaan ei kykene pelamaan 😪 (2 päivää sitten)

ALUS Nimenhuuto.com

Alvarin Urheiluseura - Alvars Idrottsförening on perinteikäs Jyväskylässä toimiva urheiluseura lajeinaan pallopelit, kuten sulkapallo ja kurranlyönti.

Päivitetty noin 4 vuotta sitten

JyLiSe ry Nimenhuuto.com

Lauri kirjoitti: Epävarma in. Jalat vitun kipeet. Katellaa lähempänä (4 kuukautta sitten)

Valonharraste Nimenhuuto.com

Jyväskylän Valo järjestää naisille matalan kynnyksen harraste toimintaa eri palloilulajeissa. Toiminta keskittyy kuntoliikuntaan iloisessa ja rennossa seurassa. Kesäkaudella lajina pesäpallo. Talvikaudella (syyskuu-toukokuu) toimii palloilukerho, jossa lajeina eri palloilulajeja osallistujien toiveiden mukaan. Aikaisempaa kokemusta palloilulajeista ei vaadita, vaan kaikki ovat tervetulleita mukaan! Mukaan voi tulla milloin vain ja ilmoittautua voi jyvaskylanvalo[at]gmail.com Lisää tietoa löydät Valon toiminnasta: http://www.jyvaskylanvalo.net/

Pesäpallo, Salibandy, Sulkapallo, Lentopallo, Koripallo ja Käsipallo

NSC sports Nimenhuuto.com

Sport shift for NSC and JYFL people. We intend to play different games, like badminton, floorball, basketball, futsal, you name it. We do not expect players to be professionals in all the games, so come to play and have fun even if you had not played e.g. floorball before!

Jamie kirjoitti: Andy briscoe will join too (1 päivä sitten)

Football, Floorball ja Badminton

Padel Jkl 2019 Nimenhuuto.com

Kaikenlaisten mailapelien, ja miksei muidenkin lajien, positiivisesti kilpailuhenkinen harrastelijaryhmä.

Padel, Sulkapallo, Tennis, Pöytätennis ja Squash

Sulka ja purje Nimenhuuto.com