Urheilu Jyväskylä

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Jyväskylä ja lajina on urheilu. Niitä löytyy yhteensä 7 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jalkapallo, koripallo, futsal, pesäpallo, lentopallo, kaukalopallo, sähly ja padel.

Katso lista koko maan urheilujoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

JKU Aikuisurheilu Nimenhuuto.com

JKU Aikuisurheilijoiden sivusto, jossa esitetään harjoitukset, kilpailut ja jaetaan tärkeä info.

Johanna kirjoitti: SEURA-ASUJEN sovitustilaisuus ti 19.3 ja ke 20.3. klo 17-19 Hipposhallissa! (2 päivää sitten)

JKU Marsut 07-08 pojat Nimenhuuto.com

JKU:n juniorivalmennusryhmä. Pyritään tämän sivuston kautta selvittämään treeneihin osallistuvien henkilöiden määrä sekä välittämään informaatiota ryhmän asioista.

Päivitetty yli vuosi sitten

Pojat

KSN VEPE Nimenhuuto.com

Keski-Suomen Noutajakoirayhdistys ry:n treenisivusto. Täältä löytyy VEPE-tapahtumat sekä ilmoittautumiset treeneihin.

Päivitetty melkein 4 vuotta sitten

Vesipelastus ja Koiraurheilu

JKU Mursut 05-07 pojat Nimenhuuto.com

Päivitetty yli 3 vuotta sitten

Pojat

JKU Tehotytöt Nimenhuuto.com

JKU:n valmennusryhmä TEHOTYTÖT (08-tytöt). Monipuolista treeniä iloisella mielellä:) Kilpailuihin osallistuminen ja omien rajojen tavoitteleminen tähtäimessä. ''Kukaan ei ole täydellinen kaikessa, mutta kaikki ovat hyviä jossakin!'' Treenit maanantaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin 17.00-18.30 Linkki testituloksiin: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1776uRwZVxUrLA4z-d457IqsXmBXd-hPX58vndALSMsQ/edit?usp=sharing Ryhmän säännöt: - silloin kun tehdään niin keskitytään siihen mitä tehdään - ketään ei jätetä yksin - valmentajien ohjeita kuunnellaan - tarvittavat tavarat mukana (juomapullo, piikkarit, ulkovarustus) - hiukset kiinni

Päivitetty yli 2 vuotta sitten

Tytöt

Kestokoneet Nimenhuuto.com

JKU:n nuorten kestävyysjuoksijoiden valmennusryhmä. Perustettu syksyllä 2017. Juoksemme monipuolisesti, innolla ja iloisella mielellä.

Päivitetty yli 2 vuotta sitten

JKU treeniryhmä Nimenhuuto.com