Jääkiekko Kerava

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Kerava ja lajina on jääkiekko, jäkis, lätkä, kiekko ja icehockey. Niitä löytyy yhteensä 16 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: koripallo, jalkapallo, salibandy, sulkapallo, partio, sähly, kuorolaulu, pöytätennis ja keilailu.

Katso lista koko maan jääkiekkojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

KJT HARKU Nimenhuuto.com

KJT HARKU on Tuusula - aikuisten HARrastekiekkojoukkue, jonka päämäärä on KUntoilu. HARKU perustettiin jo vakiintuneen HARKI:n rinnalle kovan kysynnän takia. HARKU:n vakiovuoro on perjantaisin klo 0730-0830 Hyrylä 2:ssa. HARKU on avoin kaikentasoisille aikuisille kiekkoilijoille. Joukkue päättää mahdollisista harkkapeleistä jne. Joukkue rahoittaa itse itsensä omakustannusperiaatteella (jäämaksut). Jos olet kiinnostunut niin ilmoittele itsestäsi nimi, yhteystiedot, kiinnostus, kokemus/vast. niin olemme sinuun yhteydessä. Yhteys = jari.leminen@gmail.com

Joukkue etsii pelaajia: 13.8.2012: TÄYTTÄ ON MUTTA OLE YHTEYDESSÄ VARSINKIN JOS OLET KJT-YHTEISÖSTÄ.(...

Tuusula Kerava Uusimaa

KJT Naiset Nimenhuuto.com

KJT Naiset on jääkiekkojoukkue, joka pelaa kaudella 2021-2022 Naisten mestistä. Joukkue harjoittelee ja pelaa Keravan jäähallissa. "Winners" are not people who never fail but people who never quit!

KJT HARKE Nimenhuuto.com

KJT:n kaikille avoin harrasteporukka. Harkkavuoro klo 21:15-22:30 Keravalla uudessa harjoitushallissa. Lisätiedot kapteenisto: Jari Leminen, C jari.leminen@gmail.com ja Niko Mäki-kuhna, A makkari73@gmail.com

Taisto kirjoitti: HC Kepaba sunnuntaina klo 17 30 Hyrylä 2 olis tilaa 0500573206 (3 päivää sitten)

Harrastekiekko
Kerava Tuusula

Shakers Nimenhuuto.com

Tilinumero FI58 1063 5000 2377 10

Jorma kirjoitti: Su 2210 jaot. Punaiset, Ahti, Keke, Ari T, Arto H61, Risto P 47, Ruutana Mika, Lenni, Miikka Valkoiset, Ami P, Timo 25, Jore, Antti K, Tero S, Santeri S, Niko, Tenho (5 kuukautta sitten)

Jääkiekkoa

KJT 2010 Nimenhuuto.com

Keväällä 2017 perustettu KJT 2010 ikäluokan joukkue. Mahdollisimman monelle, mahdollisimman paljon, mahdollisimman pitkään!

Kerava/Tuusula

KJT U8 2014-2015 Nimenhuuto.com

KJT 2014- syntyneiden joukkue on tarkoitettu kaikille jääkiekosta kiinnostuneille 2014- syntyneille lapsille. Harjoittelemme pilke silmäkulmassa Keravan ja Tuusulan jäähalleissa sekä pelaamme pelejä lähiseurojen kanssa. Tervetuloa mukaan!

KJT U9 2013 Nimenhuuto.com

KJT:n U9 ikäluokkajoukkue on vuonna 2013 syntyneiden tyttö- ja poikapelaajien oma joukkue. Tervetuloa mukaan toimintaan: www.kjthockey.fi

Päivitetty melkein 3 vuotta sitten

Kerava / Tuusula

KJT07 Nimenhuuto.com

KJT 07 on Keski-Uusimaalainen juniorijääkiekkojoukkue.

Päivitetty melkein 4 vuotta sitten

Keski Uusimaa: Tuusula Ja Kerava

HC Gallia Nimenhuuto.com

Pasi kirjoitti: Perse kestää, ehkä (3 päivää sitten)

Kerava / Tuusula

AS-Team Nimenhuuto.com

Juha kirjoitti: Tere ! Viimeinen Jäsenmaksu (€ 100,-) erääntyi jo 15.11.2023 Muutamat jäsenet ovat epähuomiossa unohtaneet ko maksun. Nyt on aika korjata tilanne ja maksaa rästi pois Tilille: FI47 1011 3500 2495 28 / AS-TEAM Jos sattumalta ei tiedä onko maksanut vai ei, voipi kysäistä asiaa minulta GM (Noin kuukausi sitten)

KJT08 Nimenhuuto.com

Päivitetty yli vuosi sitten

Kerava/Tuusula

KJT U10 U12 U15 tytöt Nimenhuuto.com

Joukkue etsii pelaajia

Hyrylä, Kerava

KJT09 Nimenhuuto.com

KJT 2011 Nimenhuuto.com

Kerava Tuusula

HC KEPABA Nimenhuuto.com

HC KEPABA on hyväntuulinen höntsäkiekkojoukkue Keravalta. Treenaamme kerran viikossa sunnuntai-iltaisin Tuusulan harjoitusjäähallissa klo 17 alkaen. Kauden kohokohtia ovat vuotuiset maaottelut Venäjän Laatokan Karjalasta olevan Käkisalmen Vuoksan kanssa.

Miikka kirjoitti: Mustat: Tuomas S, Jyri P, Marko K, Mika M, Kimmo K, Eke, Milla H, Teemu Valkeat: V-P, Miikka, Tape, Mikko A, Kimmo P, Perttu R, Petter G, Jami T Vaihdetaan jos epätasaista. (Noin 2 kuukautta sitten)

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

Keravan kiekkopojat Nimenhuuto.com