Kör Loviisa

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Loviisa ja lajina on kör. Niitä löytyy yhteensä 5 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on salibandy. Muita suosittuja lajeja ovat: koripallo, jääkiekko, kahvakuulailu, intervallitunnit, kuntonyrkkeily, mobility, bodyweight, judo ja jalkapallo.

Katso lista koko maan körjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Hokki Basket pojat 2007 - 10 Nimenhuuto.com

Poikien -07-08 -09 -10-korisjoukkue Loviisassa. Tervetuloa mukaan. ma 19:90-20:30 HR1 sisään F-ovi, Ke 19:30-21:00 Harjurinteen koulu sali 2, sisään M-ovi ja To 17:30-19:00 Harjurinteen koulu sali 1, F-ovi Matin Koriskerho ke 14:30-16:00 Liikuntahalli

Joukkue etsii pelaajia: Poikien -07 -08 -09 -10-korisjoukkue Loviisassa. Tervetuloa mukaan. ma 19:90-...

Petri kirjoitti: Tervehdys kaikille seuraihmisille! Kiitokset kaikille kuluneesta vuodesta ja kohta käynnistyy kevätkauden pelit. Seuran juniorimäärä on kasvussa ja kevätkaudeksi onkin ilmoitettu uusia joukkueita sarjaan. Saimme syksyn aikana vihdoinkin koulutettua lisää uusia erotuomareita ja lisäksi seura mahdo... (3 kuukautta sitten)

Tytöt

HokkiBasket-Papat Nimenhuuto.com

Tässä Hokki Basket-Papat joukkueen tiedotussivut, missä ilmoittaudutaan harkkoihin.

Hokki mikropojat Nimenhuuto.com

Mini Hokki Nimenhuuto.com