Kör Tampere

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Tampere ja lajina on kör. Niitä löytyy yhteensä 4 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jääkiekko, futsal, lentopallo, padel, pesäpallo, ringette, yleisurheilu ja sulkapallo.

Katso lista koko maan körjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

tampere-ptkoris Nimenhuuto.com

Pyörätuolikoripalloa harrastetaan Tampereella kaksi kertaa viikossa. TSI ry:n vuorot ovat ma klo 18:30-20:00 (Höntsää ja pelailua) ja 17.11.2022 alkaen torstaina 18:30-20:00 nuoret/aloittelijat/kaikki innokkaat (kuntoa, tekniikkaa ja peliä). Harjoitukset ovat Hervannan vapaa-aikatalolla. Tule sinäkin mukaan kokeilemaan hienoa lajia! Vuorolla voi käydä kokeilemassa 1-2 kertaa ilman maksua ja sen jälkeen TSI ry:n jäseniltä peritään 25€ kausimaksu (syksy ja kevät erikseen). Jos et ole TSI ry:n jäsen, niin kausimaksu on 45€/kausi. Nuoret (alle 18v.) maksu on vapaaehtoinen. Huom! TSI:n jäsenet voivat osallistua samalla kausimaksulla myös muihin lajeihin esim. istumalentopallo ja sulkapallo.

Joukkue etsii pelaajia: Pyörätuolikoripallo sopii yleensä henkilöille, joilla on toimivat yläraajat j...

Vesa kirjoitti: Hei! Kevätkauden kausimaksu on tullut maksettavaksi. Tampereen seudun invalit ry:n jäsenet 25€/kausi ja ei jäsenet 45€/kausi. Kannattaa siis liityä jäseneksi jos ei vielä ole liittynyt, niin pääsee halvemmalla. Laitoin tuo omavastuumaksun tuonne kuvat ja materiaalit (TSI ry kansio) niin sieltä sa... (12 kuukautta sitten)

Pyörätuolikoripallo ja Wheelchair basketball

VehU trainings Nimenhuuto.com