Kör Turku

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Turku ja lajina on kör. Niitä löytyy yhteensä 20 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jääkiekko, lentopallo, koripallo, sähly, futsal, pesäpallo, sulkapallo ja purjehdus.

Katso lista koko maan körjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Tonkkaajat Nimenhuuto.com

Auvo Tonkkaajat on harjoittanut koripallonomaista liikuntaa Turun seudulla vuodesta 1993 lähtien. Ikä- ja pituushaitarimme on hämmästyttävän laaja. Pelaajiemme taitotaso on myös värikästä, mutta sorsittu ei ole ketään. Tykimmin donkkaavat ulkomaalaisvahvistukset ovat tosin saattaneet joskus vähän turhautua. Ei silti - on kentällämme nähty korisliigamestari-maajoukkuetasoisiakin pelailijoita. Me emme harjoittele kuvioita, emmekä pelaa missään divarissa, haastamme vain toisiamme keskenämme. Kokoonnumme kaudella 2023-2024 sunnuntaisin Peltolan koululla.

Olli-Pekka kirjoitti: Aika uusia Tonkkaajien Joulutervehdys 10 vuoden takaa: "Laitetaas toivotukset taas kaikilla Tonkkaajien kotikielillä, mitä nyt äkkiseltään tulee mieleen entisistä ja nykyisistä pelailijoista sekä kansallisuuksistaan: God Jul och Gott Nytt År Boas Festas e Feliz Ano Novo Merry Christmas and Happy ... (3 kuukautta sitten)

NorsU Basketball Nimenhuuto.com

NorsU on Turun NMKY:n ja Turun normaalikoulun yhteinen joukkue. Joukkue perustettiin Marja Miettisen ja Klaus Sellmanin ansiosta. Ilman heidän apuaan meidän joukkuetta ei olisi olemassa. Norsut saivat alkunsa, kun Turun normaalikoulun opiskelijat kävivät Mihi-kerhossa pelailemassa, ja siellä he oppivat uusia asioita, kuten koripallotaitoja sekä tutustuivat uusiin ihmisiin, mm. Marja Miettiseen. Joukkue saatiin perustettua, ja päästiin aloittamaan pelaamista sarjassa, joka oli aivan uutta meille ja täynnä jännitystä. NorsU/TuNMKY on monikulttuurinen joukkue, ja kaikki ovat kaikkien kavereita, eikä kukaan tuomitse tai syrji ketään. Joukkueessa vallitsee salliva ja kannustava ilmapiiri, ja treeneihin on aina mukava tulla, kun tietää, että vastassa on ihania ihmisiä

TuNMKY Silverbacks Nimenhuuto.com

Korista asenteella ja joukkueena.

Joukkue etsii pelaajia: Turun NMKY:n Silverbacks joukkue hakee koripallon pelaajia kaudelle 2021-2022...

Halisten Kuohu Nimenhuuto.com

Raittius- ja Koripalloseura Halisten Kuohu. Presidentti Matti Erkko. Kilpailupäällikkö Heikki Ellilä. Nivelien liikkuvuus vastaava Jampe.

Heikki kirjoitti: Tytär alkoi just synnyttää, joten osallistuminen huomenna hieman epävarmaa. (12 päivää sitten)

Satakunnan ketterä Nimenhuuto.com

Rento yhteishenki tuo jäsenet pelaamaan yhteen eri urheilulajeja. Toiminta on hyvin vapaamuotoista virkistystoimintaa urheilun parissa.

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (8 kuukautta sitten)

Padel, Koripallo, Jalkapallo, Uinti, Lentopallo ja Beach volley

Turun NMKY tytöt 2011-2012 Nimenhuuto.com

Tytöt 2011 ja 2012