Lentopallo Järvenpää

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Järvenpää ja lajina on lentopallo, lentis ja volleyball. Niitä löytyy yhteensä 12 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, pesäpallo, jalkapallo, lentopallo, sähly, pesis, ampumaurheilu, sulkapallo ja säbä.

Katso lista koko maan lentopallojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

BluesVolley D tytöt Nimenhuuto.com

D-E-F tyttöjen ryhmässä harjoitetaan lentopallon perusvalmiudet, leikkimielistä kisailua ja monipuolista liikkumista. Tavoitteena on kehittää perustekniikkaa, liikkumisvalmiuksia ja ohjata urheilijana kasvamisessa Vasta-alkajat ovat tervetulleita mukaan!

Joukkue etsii pelaajia

Milja kirjoitti: Milja Ylinenpää nro 44 (6 kuukautta sitten)

Tytöt

BV Leidit Nimenhuuto.com

Iloista harrastelentopalloilua ikään, kokoon ja kokemukseen katsomatta. Rohkeimmat ehkä innostuvat pariin turnaukseenkin kauden aikana... Eikä me mitään harjoitella, aina vaan pelataan! :)

BV Blues Sisters Nimenhuuto.com

Jäketsuikkelin naislentiksen "edustusjoukkue". Kukin edustaa mitä haluaa :D

Päivitetty noin 4 vuotta sitten

Blues Volley B-tytöt Nimenhuuto.com

Päivitetty yli vuosi sitten

Tytöt

Lepake Nimenhuuto.com

Pelaajakaarti käsittää aiemmin 3.-5. sarjassa pelanneita veteraanilentopalloilijoita (M60-M65) sekä nuorempia sarjoissa pelanneita pelureita. Treenaamme kahdesti viikossa Mankalan koululla (ma 20:30 ja to klo 20:30) ja osallistumme mm. Viking Line Cupin turnauksiin, veteraaniturnauksiin (Homenokka, Jer53y) sekä 55-, 60- ja 65-vuotiaiden SM-turnauksiin. Lisäksi on mm. Linna Volley - turnaus elokuussa.

Tero kirjoitti: Morjens! Taas on tullut aika kerätä Lepaken kassaan rahaa tulevia maksuja varten, maksu kattaa koko kauden 2023-2024. Koska meitä on erilaisilla aktiviteeteilla olevia pelaajia, olemme ajatelleet jakaa maksut kahteen kategoriaan. A) € 100: Masterspelaajat jotka käyvät Lepaken treeneissä ja osalli... (7 kuukautta sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

Kuntoliikunta lentopallo Nimenhuuto.com

Kunto ja motivaatio ei riitä treenaamiseen, joten vuoromme ovat pelkkää pelailua. Pelaajien mediaani-ikä keikkuu 60 ikävuoden yläpuolella, vaikka mukana on nähty alle kolmekymppisiäkin. Taso ei päätä huimaa, vaikka alkeet onkin opittu jo aikapäiviä sitten. Juttujen perusteella jotkut ovat olleet nuorempana koviakin starboja, mutta epäilen ;-)

Päivitetty yli vuosi sitten

bv-n-edustus Nimenhuuto.com

Blues Volleyn naisten edustusjoukkue

Hanna kirjoitti: Sali pimeänä, onko treenit siirretty johonkin? (4 kuukautta sitten)

Blues Volley Paikallissarja N3 Nimenhuuto.com

Blues Volley N3-ryhmä on lista pelaajista ja valmentajista, jotka toimivat paikallissarjaa pelaavassa naisten joukkueessa eteläisen Suomen alueella. Sivu on perustettu 13.8.2021.

Virpi kirjoitti: Blues Volleyn seurailta Järvenpään Intersportissa torstaina 7.9.2023 klo 20 saakka. Seuraillan alennukset: vaatteet ja jalkineet -20 % (myös tarjoushinnoista). Seuraillan tarjoukset koskevat myös perheenjäseniä. Tarjoukset ovat voimassa vain torstaina 7.9 Muina aikoina Bluesin jäsenedut Järvenpää... (8 kuukautta sitten)

Lentopallokoulu Blues Volley Nimenhuuto.com

Lentopallokoulu. Harjoitellaan lentopallon perusteita.

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Kyllä (8 kuukautta sitten)

bv-pelinrakentajat Nimenhuuto.com

Blues-Volleyn passarien harjoitukset kesällä

Blues Ukot Nimenhuuto.com