Lentopallo Ylikiiminki

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Ylikiiminki ja lajina on lentopallo, lentis ja volleyball. Niitä löytyy yhteensä 4 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on lentopallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jalkapallo ja futsal.

Katso lista koko maan lentopallojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

YNM-Nuoret Nimenhuuto.com

* Harjoitellaan lentopallon perustekniikoita * Pelataan lentopalloa 2 vs 2, 3 vs 3 jne. * Harjoitukset noudattavat kaavaa 40% tekniikkaa ja 60% erilaisia pelejä * Tavoitteena kehittyä ja osallistua myöhemmin turnauksiin * Tarkoitettu 11-15-vuotiaille.

Ilmo kirjoitti: Tulen myöhässä YMS johtokunta (8 päivää sitten)

YNM-kehitysryhmä Nimenhuuto.com

* Pelataan Oulun alueen harrastesarjaa vuonna 2020-2021 * Ilmoittautuminen treeneihin edellispäivänä klo 22.00 mennessä. * Harjoituksen pidetään ajatuksella 70% treeniä 30% peliä. * Uudet pelaajat tervetulleita kokeilemaan!

Ilkka kirjoitti: Jos olo hyvä, niin pelaan (5 päivää sitten)

YNM lentopallonaiset Nimenhuuto.com

Jaana kirjoitti: Varauksella. (5 päivää sitten)

YNM seka Nimenhuuto.com