Y Kauhajoki

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Kauhajoki ja lajina on y. Niitä löytyy yhteensä 5 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on salibandy. Muita suosittuja lajeja ovat: jalkapallo, maastopyöräily, maastopyöräretkeily, pyöräily, musiikki ja lentopallo.

Katso lista koko maan yjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Suupohja - mtb Nimenhuuto.com

Suupohja-mtb toimii Kauhajoen ja ympäristö kuntien alueella maastopyöräilyn harrastajien yhteydenpidon välineenä. Ryhmän jäsenet ilmoittavat järjestettävistä yhteislenkeistä yms. Suupohjan alueella ja sen lähiympäristöissä. Jäsenet hakevat ajoseuraa omille ja edustamiensa eri tahojen järjestämille lenkeille, retkille ja tapahtumiin. Myös kauempana järjestettäviin tapahtumiin voi etsiä harrastajista osallistujia ja kimppakyytiä.

Joukkue etsii pelaajia: Avoin kaikille maastopyöräilijöille tai maastopyöräilystä kiinnostuneille, Te...

Maastopyöräily, Maastopyöräretkeily ja Pyöräily

SB Kauhajoki Nimenhuuto.com