Y Kotka

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Kotka ja lajina on y. Niitä löytyy yhteensä 16 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: koripallo, lentopallo, jääkiekko, salibandy, cheerleading, sähly, kaukalopallo, kilpacheerleading ja suunnistus.

Katso lista koko maan yjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Rejlers Kotka Nimenhuuto.com

Kasvattajaseura tulevaisuuden lahjakkuuksille. Tarjolla mahdollisuuksia liikkua ja tutustua mahtavaan porukkaan. Kaikki tervetulleita!

Marko kirjoitti: Morot, Tänään 31.10 käyty selvittelemässä potenttiaalista jatkopaikkaa liikuntavuorolle. Aittakorvessa sijaitseva Liikuntakeskus Kotkan keskiviikko vuoro 17-18 on varattu ennakkoon eli mitään ei olla sovittu. Infotkaa muita / kommentoikaa. https://liikuntakeskuskotka.fi/palloilulajit/ https://map... (5 kuukautta sitten)

Sähly, Koripallo, Sulkapallo, Lentopallo ja Futsal

SB Tuska Nimenhuuto.com

Ilo pelata - hyvässä seurassa! Etelä-Kymen paras naissalibandy joukkue monellakin eri mittarilla. :) Välillä on Tuskaisemapaa, mutta hyvä joukkuehenki auttaa eteenpäin! Hyvä TUSKA!

Eveliina kirjoitti: Yritän keretä (11 kuukautta sitten)

Karhulan Urheilijat Karhukopla Nimenhuuto.com

Karhulan Urheilijoiden juniorivalmennusryhmä Karhukopla

Joukkue etsii pelaajia

Yleisurheilu

Sulzer-Liikunta Nimenhuuto.com

Sulzer henkilöstön liikuntaryhmät. Kaikki lajit. Yksi paikka ilmoittautua. Laita In jos olet tulossa mutta saat laittaa myös Out niihin lajeihin ja kertoihin mihin normaalisti olet menossa, jos et pääse.

Sulkapallo, Lentopallo, Salibandy, Suunnistus, Pesäpallo ja Kaukalopallo

Moe Nimenhuuto.com

Takki auki kohti seuraavaa peliä!

Päivitetty yli 3 vuotta sitten

Xsäbä Nimenhuuto.com

Jihaa Nimenhuuto.com

Päivitetty yli 2 vuotta sitten

Jalkapallo, Salibandy ja Saunominen

Oiltanking Nimenhuuto.com

Päivitetty yli 3 vuotta sitten

SB KaLu Nimenhuuto.com

Päivitetty noin 4 vuotta sitten

Espoon pallotytöt 06 Nimenhuuto.com

Kotkan coolein bändi eli kaveriporukan harrastejoukkue: "Ilon kautta, reilua peliä kaihtamatta!" Harjoitukset ovat pääasiassa pelaamista, mutta silloin tällöin voi valmentajalle (Niko D) iskeä into vetää taktiikka-tekniikka-strategia-treenit kaikkien joukkueen jäsenten iloksi. Tulokset testataan milloin missäkin liiton (virallisessa!) divarissa. Ai niin: rosterissa on tilaa, tervetuloa mukaan!

Päivitetty yli 2 vuotta sitten

Ensiapu Nimenhuuto.com

Pelipaikka:Toivo Pekkasen koulun liikuntasali, sisäänkäynti Kymenlaakson kadun puolelta heti vasemmalla olevasta ovesta sisään. Siinä heti pukkarit. Oikealle menee kierreportaat ylös ja siellä sitten liikuntasali.

Heini kirjoitti: Laittakaahan ittenne inniksi että saadaan hyvät pelit huomenna 🙂 (1 päivä sitten)

JDynamo Nimenhuuto.com

Sponsored by: Hakamäen Apteekki Pilke Optiikka Erkan Kebab

Asko kirjoitti: Pari lisää, että saadaan pelit (9 päivää sitten)

Kaukalopallo ja Sähly

Kilu Nimenhuuto.com

KILEKSIN URHEILIJOIDEN SENIOREIDEN - EDUSTUSJOUKKUE http://kilu.synology.me/wordpress/

Kimmo kirjoitti: Paha aurinko ihottuma. (11 kuukautta sitten)

Oldtime hockey
Kotkanpesä

Andritzsähly Nimenhuuto.com

Andritzin henkilökunnan sählyvuoro Kotkassa torstaisin klo 20.15 - 21.15 Jylpyn salissa (Takojantie 1, 48220 Kotka) Pelikausi 31.8.2023 - 25.4.2024.

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (7 kuukautta sitten)

Huippujunnut yleisurheilu Nimenhuuto.com

Karhulan Katajaisten pikujunnut harjoittelee tosissaan ja hymyhuulilla.

Yleisurheilu

Rauhala Nimenhuuto.com

Ville-Matt kirjoitti: Kalkkunansulatus? (2 kuukautta sitten)