Y Piikkiö

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Piikkiö ja lajina on y. Niitä löytyy yhteensä 3 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: lentopallo, futsal, salibandy, pesäpallo, sähly ja vpk.

Katso lista koko maan yjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Piikkio Works Oy liikunta Nimenhuuto.com

Piikkio Works Oy:n yhteinen liikuntavuoro joka torstai klo 16-17. Piikkiön liikuntahallilla. Vuorot ovat tarkoitettu Piikkio Works Oy:lla työskenteleville henkilöille (PW:n oma henkilökunta, Contio, Safrent, Eezy ja Vimeco).

Julia kirjoitti: Koulun kevät juhlaviikolla 22, joten myös 30.5. vuoro peruttu. (13 päivää sitten)

Piikkiö

BFB Nimenhuuto.com

Piikkiöläinen harrasteurheilun huippuseura. Epäonnistumme kentällä rankasti lajista riippumatta.

Päivitetty melkein 6 vuotta sitten

Jalkapallo, Futsal, Pesäpallo, Sähly ja Lentopallo
Piikkiö / Turun Seutu

Hepojoen Dynamo Nimenhuuto.com