Y Lappeenranta

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Lappeenranta ja lajina on y. Niitä löytyy yhteensä 23 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: jalkapallo, kaukalopallo, salibandy, pesäpallo, koiraurheilu, sähly, roller derby, kirkkovenesoutu ja juoksu.

Katso lista koko maan yjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Pisteautomaatti Nimenhuuto.com

Pisteautomaatti on kaveriporukasta perustettu urheiluseura jonka lajeihin kuuluu kesäisin jalkapallo puulaakisarjatasolla ja syksyllä / talvella salibandy harrastesarjoissa . Joukkue on perustettu 1990-luvun alussa ja on tunnettu myös Warriors ja Thunder Kings nimillä ennen nykyistä nimeään. Joukkueen pelaajisto on vaihtunut vuosien varrella , mutta vielä mukana on muutamia alkuperäisjäseniäkin. Joukkue on saavuttanut mainetta ja kunniaa voittamalla jalkapallossa mm. puulaakin harrastesarjan , yöturnauksen ja selviytymällä useampina vuosina perinteisen Saimaanharjun nurmiturnauksen loppupeleihin.Salibandyssä olemme tahkonneet huhtiniemen liikuntakeskuksen sarjoissa eri lohkoissa vaihtelevalla menestyksellä.

Sami kirjoitti: Moikka riippuu miten uupunut on tän ilta yön 12h jlk (10 päivää sitten)

Jalkapallo ja Salibandy

SPR Riksakuskit Nimenhuuto.com

Viime vuonna 2019 SPR:n Lappeenrannan osaston piristäjäpalvelu sai käyttöönsä kaksi riksapyörää. Toisen lahjoitti Lappeenrannan kaupunki ja toisen Lappeenrannan Energia ja Lappeenrannan asuntopalvelut. Vapaaehtoiset riksakuskimme ajeluttavat ikäihmisiä ja erityisryhmien ihmisiä kaupungille nauttimaan maisemista ja kulttuurista. Kyydit ovat ilmaisia. Ajoimme riksoilla 25.6 -17.10.2019 välisenä aikana 30 min kyytejä yhteensä 352 kpl ja kyyditettyjä oli 496. Nimenhuuto.com:ssa voivat koulutetut piristäjäriksakuskimme ilmoittautua vapaina oleviin riksa-ajoihin.

Vapaaehtoistyö

huhtari Nimenhuuto.com

Vakiomiehet ilmoittakaa torstaina klo 24:00 mennessä, joko in tai out! Näin vierailijat pääsee ilmoittautumaan, jos tilaa on. Vieraita pääsee mukaan, jos kenttäpelaajia (maalivahteja ei lasketa) on ilmoittautunut alle 20. Yläraja on siis 20+2. Vakiomiehet pääsee aina pelaamaan, jos on ilmoittautunut täällä to klo 24:00 mennessä. Vierasmaksu 5 €/peli (FI59 1894 3500 0181 56 (Hannu Laivamaa)) Mikäli vieraalla on rästissä maksuja, hän ei saa pelata ennen kuin maksut on suoritettu.

Päivitetty melkein 6 vuotta sitten

Lappeenranta Ja Ympäristökunnat

Kalke Nimenhuuto.com

Normaali pelipaidan väri peleissä on punainen, mutta varauduthan mustalla paidalla myös jos sattuu vastustajalle sama väri.

Anssi kirjoitti: There's no games next week as the next round starts 26th February. So new intives coming approx 1 week from now. (Noin kuukausi sitten)

WiSu Harraste Salibandy Nimenhuuto.com

Olemme reilu ja rento joukkue, jonka tarkoituksena on pitää hauskaa, kuntoilla ja opetella salibandyn peluuta.

Marita kirjoitti: Jos en Espoossa (7 kuukautta sitten)

Hope ry Lappeenranta Nimenhuuto.com

Hope Lappeenrannan vapaaehtoiset

Paula kirjoitti: Sää/lakko syystä poistin itseni aamuvuorosta. (Noin kuukausi sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

Vapaaehtoistyö

Lpr HCRollers Nimenhuuto.com

Etelä-Karjalan kovin roller derby joukkue!

Harri kirjoitti: Jätetään välistä kun äitienpäivä taitaa vaikuttaa, käykää ulkona kesästä nauttimassa:) (10 kuukautta sitten)

Roller derby

Mixtuura Nimenhuuto.com

Nousujohteista peliä since 2009. jari.harju@mixtuura.fi #24

Päivitetty vuosi sitten

LrPy Nimenhuuto.com

Lappeenrannan pyöräilijät ry on paikallinen pyöräilyseura joka järjestää kuntoilu- ja kilpailutoimintaa sekä osallistuu pyöräilyn edistämistyöhön Lappeenrannan alueella.

Päivitetty melkein 2 vuotta sitten

Pyöräily

UKKOMETSOT Nimenhuuto.com

<script>alert(1)</script>

Päivitetty yli 2 vuotta sitten

Salibandy, Esports, Football, Juoksu ja Roller derby

Maratonkoulu Nimenhuuto.com

Asenne ratkaisee !

Päivitetty yli 2 vuotta sitten

Yleisurheilu ja Maratonjuoksu

Ropeli Nimenhuuto.com

Ropeli on kovatasoisista ammattilaisista koostuva salibandyjoukkue. Mahtuupa joukkoomme vielä joitain ammattiin opiskeleviakin. Pelaamme Kaakkois-Suomen korkeimmalla sarjatasolla haastavassa Huhtari-liigassa.

NST-05-Pojat Nimenhuuto.com

Kaudella 2018-19 joukkueemme muodostuu 2005-2006 vuosina syntyneistä pelureista, harjoittelemme 3-4 kertaa viikossa! http://www.nst-lappeenranta.net/joukkue5245

Päivitetty noin 5 vuotta sitten

Pojat