Jalkapall Sastamala

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Sastamala ja lajina on jalkapall. Niitä löytyy yhteensä 5 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, koripallo, futsal, judo, pesäpallo, ringette, jääkiekko, yleisurheilu ja vapaaehtoistyö.

Katso lista koko maan jalkapalljoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Tyrwään Palloseura P14 Nimenhuuto.com

Tervetuloa Tyrwään Palloseuran P14-joukkueeseen! Pelaamme tavoitteellisesti jalkapalloa unohtamatta hyvää fiilistä ja tekemisen iloa. Treenaamme kesällä 3 kertaa viikossa ja talvella hieman vähemmän. Tervetuloa mukaan! Lisätietoa toiminnasta joukkueen johtajalta, valmennukselta sekä muilta taustoilta.

Joukkue etsii pelaajia: Tervetuloa Tyrwään Palloseuran P14-joukkueeseen! Pelaamme tavoitteellisesti j...

Pojat

MouMa 2015 Nimenhuuto.com

Mouhijärven Malli ry:n (MouMa) junnusekajoukkue vuonna 2015 syntyneille.

Mouhijärven Malli 2012 TP Nimenhuuto.com

Mouhijärven Mallin 2012 syntyneiden joukkue. Joukkueessa on tyttöjä ja poikia. Asenne ratkaisee, harjoitellaan ilon kautta ja pelataan reilua peliä kaihtamatta. Aina on tilaa myös uusille innokkaille pelureille, tervetuloa mukaan!

fc vapsi KKI35 Nimenhuuto.com

35-62 vuotiaiden innokas harrastelijaporukka Sastamalan ja Huittisten alueelta