Jääkiekko Säkylä

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Säkylä ja lajina on jääkiekko, jäkis, lätkä, kiekko ja icehockey. Niitä löytyy yhteensä 9 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: lentopallo, pesäpallo ja salibandy.

Katso lista koko maan jääkiekkojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

JoPo Nimenhuuto.com

Jokivarren Pojat eli JoPo on jääkiekon harrastejoukkue joka pelaa omaksi ilokseen sekä fyysistä ja henkistä kuntoa ylläpitääkseen Säkylän jäähallilla. Pelaajia on Säkylästä ja lähiympäristöstä. Kauden mittaan pelataan vakiovuoroilla sekä erikseen sovittavia satunnaisia harjoituspelejä. Harjoitusvuorot ovat tiistai- ja perjantai-iltaisin Säkylän jäähallilla.

Jukka kirjoitti: Pientä lunssaa viäl (15 päivää sitten)

LÄKI 10-11 Nimenhuuto.com

Läki U12 joukkue pelaa Länsirannikon U12 sarjaa A-tasolla ja LäKi U11 joukkue pelaa Länsirannikon U11 sarjaa B-tasolla. Joukkueemme harjoittelee kolme kertaa viikossa. Molempiin ikäryhmään mahtuu vielä innokkaita jääkiekosta kiinnostuneita pelaajia. Lisätiedot http://www.sakylanurheilijat.fi/lajit/lannen_kiekko/

West Hockey Säkylä Nimenhuuto.com

Harrastejääkiekko joukkue, joka pelaa Alasatakunnan Hoki Liigaa tuttavallisemmin AHL:ää! Höntsäillään pari kertaa viikossa.

Tomi kirjoitti: Jos tulis koittaan.. (6 kuukautta sitten)

Säkylä, Apetit Areena

WH50 Nimenhuuto.com

Pyhäjärviseudulla toimiva seniorikiekkoporukka, jonka pelaajat tulevat lähinnä Euran, Säkylän ja Yläneen alueelta. Harjoituksia on kerran viikossa ja ne pidetään Säkylän jäähallilla.

Lännen Kiekko edustus Nimenhuuto.com

Lännen Kiekon edustusjoukkue kaudelle 2022-2023 koostuu lähialueen pelaajista. Mukaan mahtuu vieläkin pelimiehiä, ota yhteyttä! Tiedot löydät www.lannenkiekko.fi

Black Star Nimenhuuto.com

Harraste jääkiekkoseura. Pelailee Säkylän Apetit-Areenalla! Vuorot lauantaisin 14.00-15.30.

Päivitetty noin 4 vuotta sitten

Säkylä Apetit Areena

LäKi U9 Nimenhuuto.com

Lännen Kiekko B Nimenhuuto.com

Päivitetty melkein 5 vuotta sitten

Ukkomestarit Nimenhuuto.com

Ukkomestarit on vuonna 1997 perustettu veteraani-jääkiekkojoukkue, jonka kotipaikka on Säkylä. Joukkueen toiminta lähtee puhtaasti kuntoilu- ja harrastuspohjalta. Joukkueen rungon muodostavat 22 lisenssipelaajaa, joiden lisäksi toiminnassa on mukana noin 30 "puhelinpoikaa". Ukkomestareiden kotihallina toimii Säkylän Apetit-areena. Toiminnan tavoitteena on pelaajien fyysisen kunnon kohotus ja ylläpito sekä hauskanpito yhteisen harrastuksen parissa kavereiden kesken. Pelaajien motivaatiota pyritään kohottamaan osallistumalla lähialueella järjestettäviin veteraaniturnauksiin ja myös oman turnauksen järjestämisellä. Omasta turnauksestaan saatavilla tuloilla Ukkomestarit tukee paikallisen jääkiekkoseuran Lännen Kiekon junioritoimintaa.

Timo kirjoitti: Sininen Lassi, Marko, Markku T, Kenu, Tapsa, Jouni, J-PM, J-PK, Markku L. (2 päivää sitten)