Jääkiekko Jyväskylä

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Jyväskylä ja lajina on jääkiekko, jäkis, lätkä, kiekko ja icehockey. Niitä löytyy yhteensä 79 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jalkapallo, koripallo, futsal, pesäpallo, lentopallo, kaukalopallo, sähly ja padel.

Katso lista koko maan jääkiekkojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Seminaarinmäen Senators Nimenhuuto.com

LUKEKAA KAIKKI UUSIN VIESTI ILMOITTAUTUMISIIN LIITTYEN! Olemme Jyväskyläläinen harrastejoukkue, joka pelaa paikallista PHL-harrastesarjaa. Runkomme koostuu tällä hetkellä jo valmistuneista ja entisistä korkeakoululaisista (JAMK & JYU), mutta kaikki pelaajat ovat tervetulleita. Joukkueen tavoitteena on luoda hyvä yhteisö, johon kaikki ovat tervetulleita sukupuoleen tai pelitaitoihin katsomatta. Tarkoitus on viettää aikaa hauskan harrastuksen parissa, saada uusia tuttavuuksia, kasvattaa kuntoa, ja pelata hyvää jääkiekkoa! Joukossamme on sekä kokeneita konkareita, että höntsätaustan omaavia. Kauden aikana pyrimme treenaamaan kerran viikossa, ja pelejä tulee kauden mittaan n. 20 kpl.

Foxies Ht Nimenhuuto.com

Foxies Ht on perustettu 2016. Ydinjoukkueella pelataan Peurungan PHL Liigaa. Lisäksi joukkueella on Jäävuoro Peurungassa Tiistaisin klo 20.05-20.55 PHL sarjan pelaajille ilmoitetaan erikseen maksujen summat! Tiistain vuorolle Vakkarikävijät ilmoittatutuu ajoissa vuorolle ennen Maanantaita klo 18:00 (Keltaisella ja Punaisella värillä olevat pelaajat) ja ns. kertakävijät (Vihreällä ja Sinisellä värillä olevat pelaajat) saa ilmoittatua maanantaisin klo 18:00 jälkeen ja jos vielä on vapaana paikkoja niin laitettaan extrapejaalista (valkoisella värillä) tiedustelua ja saavat ilmoittautua. Vuorolle otetaan 20+2. MAKSUT MAKSETAAN TILILLE Foxies Ht ry FI34 5105 0620 1014 05 tai mobilebay 0451372014 Kertakävijät 10e per kerta.

Timo kirjoitti: In (5 päivää sitten)

Otsot Hockey Nimenhuuto.com

Urheiluseura, joka on perustettu kesällä 2014. Yhdistyksen tarkoitus on kohottaa jäsentensä fyysistä kuntoa sekä herättää heissä oikeaa urheiluhenkeä ja pysyvää harrastusta urheilun parissa.

Veikka kirjoitti: Vara 1 (5 päivää sitten)

Jääkiekko, Salibandy ja Jalkapallo

apeteam Nimenhuuto.com

www.apeteam.com

Joukkue etsii pelaajia: Etsimme Keski-Suomen kaukalopallon 2. divisioonaan uusia pelaajia. Seuran kot...

Kousti kirjoitti: https://kankaansauna.johku.com/fi_FI/saunat/mm-23-saunaranneke (10 kuukautta sitten)

HC Hellmets Nimenhuuto.com

Hellmetillistä sähläystä urheilun merkeissä jo vuodesta 2011!

Ukkometsot Ry Nimenhuuto.com

Ukkometsot Ry on veteraanijääkiekko joukkue. Jäsenmäärä on rajoitettu Foha Ry jäsenseura

Esa kirjoitti: Pistäkääs ajoissa tällä viikolla nimiä torstaille!! Veskarit mahd. Löytyy!! (Noin 18 tuntia sitten)

Aamutiimi Nimenhuuto.com

Aamutiimi on pitkät perinteet omaava lätkäporukka, joka pohjautuu teräksen lujaan tekemiseen. Pelissä on hurjaa vauhtia, huikeaa taitoa, lähes yli-inhimillistä fysiikkaa. Kun muut nukkuvat tämä porukka on jo hallilla. Mottona toimii "Hampaat irvessä ja vaikka väkisin!"

Timo kirjoitti: KE 14.2.2024 ensimmäisen puolen tunnin tapahtumat valkoisessa päädyssä: https://youtu.be/jT5zkJ1-9fc (Noin kuukausi sitten)

JaPa Nimenhuuto.com

Janokkaat Pakit

Miika kirjoitti: Osallistuminen epävarmaan, flussa (5 päivää sitten)

Ränni Nimenhuuto.com

Parempi kuin suola

Prohoki Nimenhuuto.com

Harraste höntsyä. Varapelaajat voivat ilmoittautua torstaina klo 12 alkaen.

Tomi kirjoitti: Viljon tilalla (5 päivää sitten)

Hoki Puumat Nimenhuuto.com

Hoki Puumat on naisten easy-hockey-joukkue, joka treenailee talvisin ulkojäillä ja keväästä syksyyn sisäjäillä. Toimintaan voi ottaa osaa aina silloin kun jaksaa, haluaa ja ehtii taitotasosta ja iästä riippumatta.

Anette kirjoitti: Yllättäen pääsisin pitkästä aikaa jäälle, mutta rauhallisella menolla. (6 päivää sitten)

Metonkuhtujat Nimenhuuto.com

Jari typpö pelaa tässä joukkuessa jos joku kysyy

Kasperi kirjoitti: Ehkä (11 kuukautta sitten)

Night Hawks Nimenhuuto.com

Jyväskylän Night Hawks Team!

Markku kirjoitti: In jos on tilaa (29 päivää sitten)

AC Massa Nimenhuuto.com

Harrastekiekkoporukan vakiovuoro Killerin buugilla.

Petri kirjoitti: Moi, buugin lasku tulikin nopeammalla eräpäivällä tässä kuussa. Helmikuun vakiovuoromaksu 38 € per vakiovuorolainen. Huom. Eräpäivä 20.2 Mobilepay: 050 324 0079 Tilinumero: FI 28 8312 6710 0833 56 Saaja: Petri Paakkari Viestiin mitä maksat, esim. AC Massa, helmikuun jäät. Jos maksat liikuntasetel... (Noin kuukausi sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

TF II Nimenhuuto.com

Jyväskyläläinen harrasteurheilujoukkue, jonka tavoitteena ei ole voitto vaan ylivoimainen voitto!

Markus kirjoitti: Laitoinkin tuolla whatsapp ryhmässä viestiä muita porukoita vastaan peleistä niin olisiko kuinka monella innostusta, jos sellaista koittaisi saada aikaan? Itse koen ainakin, että olisi jees pelailla muitakin vastaan silloin tällöin tuolla porukalla vaikka tuo tiistaisin pelailukin on oikein jees ... (Noin kuukausi sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

Jääkiekko ja Salibandy

Kska Nimenhuuto.com

Tere

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

Kaukalopallo ja Jääkiekko

JyPaU 1963 - jääkiekko Nimenhuuto.com

JyPaUn jääkiekkojaosto

Aapo kirjoitti: Laittakaa 7.12. mennessä IN/OUT 15.12 vuorolle. Perutaan vuoro jos kisaväsymys painaa. Tällä hetkellä rosterissa 1+2. (3 kuukautta sitten)

Disepapat Nimenhuuto.com

Vähän käytettyjä pelaajia, helvetin huonoilla varustuksilla.

Team Wanhat Ketut Nimenhuuto.com

Harrastejoukkue. Perustettu vuonna 1988. Pelailee kaikenlaisia harraste ja ystävyysotteluita. Lajit: Jääkiekko, Jalkapallo, salibandy, koripallo ja kaikenlainen liikunta.

Juhani kirjoitti: Hei ! Vieläkin puuttuu muutama turnausmaksu !!! (4 kuukautta sitten)

Kauppiaskiekko Nimenhuuto.com

Ammattimaisten maksalaatikonmyyjien kaatuiluvuoro.