Jääkiekko Muhos

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Muhos ja lajina on jääkiekko, jäkis, lätkä, kiekko ja icehockey. Niitä löytyy yhteensä 4 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: jääkiekko, salibandy, lentopallo, pesäpallo, futsal ja pelastuskoiratoiminta.

Katso lista koko maan jääkiekkojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

MuJK-leijona Nimenhuuto.com

Muhoksen Jääklubin leijonaliiga joukkue. Joukkueeseen ovat tervetulleet kaikki 11 ja 12 syntyneet sekä nuoremmatkin jääkiekosta kiinnostuneet lapset. Harjoittelemme Muhoksen jäähallissa ja pelaamme kaudella 2017-2018 Oulunseudulla järjestettävää Leijonaliigaa sekä osallistumme muutamaan turnaukseen. #ilonkautta # kaikkimukaan :)

Jääklubi Nimenhuuto.com

Mujk 07-08 Nimenhuuto.com

Väkevä Ponnistus Nimenhuuto.com

Vuoro aina sunnuntaisin Muhoksen jäähallissa klo. 16:50 - 18:00 Vakiopelaajien etuajo-oikeus ilmoittautumiseen joka viikko Perjantaihin klo. 15 asti. Sen jälkeen varamiehet voi täyttää vapaat paikat. Vuorolle mahtuu maksimissaan 20 kenttäpelaajaa + 2 mokkea. Vakkarit maksaa pelivuorot aina kuukauden kerrallaan. Summa muodostuu kuukaudessa olevien vuorojen määrän mukaan (yleensä 4-5/kk). Poissaolot ei vähennä maksun määrää. Mikäli joukkueen tilille kertyy ylimääräisiä varoja, ne käytetään kevätkauden vuoromaksuihin. Varamiesten täytyy maksaa vuoro etukäteen joko MobilePaylla +358408650250 (Ari Lehtola) tai tilille FI47 1060 3500 1180 20 (Ari Lehtola). Hinta varamiehille 8,50€ / vuoro. Pelipaitoina mustat ja valkeat. Harrastekiekko säännöillä, eli taklaukset ja lämärit kielletty.

Valtter kirjoitti: Koitan ehtiä paikalle (5 kuukautta sitten)