Jääkiekko Porvoo

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Porvoo ja lajina on jääkiekko, jäkis, lätkä, kiekko ja icehockey. Niitä löytyy yhteensä 8 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jalkapallo, purjehdus, ratsastus, soutu, koripallo, judo, sähly ja suunnistus.

Katso lista koko maan jääkiekkojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Hunters-U22 Nimenhuuto.com

Porvoon Hunters Team

jukka kirjoitti: moi onko vain 8 tulossa huomenna jäille Terv jukka (1 päivä sitten)

Nesteen jääkiekko Nimenhuuto.com

Kilpilahden teollisuusalueella työskentelevien porukka, jotka ovat Kilu:n jäseniä. Kuitenkin vuorolle voi tulla "vierailijoita", mikäli ilmoittautumisessa on tilaa. Ensisijaisesti peliaikaa saavat Kilu:n jäsenet.

Samuli kirjoitti: Moi, Loppukauden vuorot on peruttu vähäisen osallistumisen takia. Jos joku haluaa kerätä porukkaa kasaan, niin irtovuoroja voidaan vielä varailla tälle keväälle. T:Samuli (19 päivää sitten)

Porvoon Vilttiketju Nimenhuuto.com

Porvoolainen harraste urheiluseura.

Kivimiehet Nimenhuuto.com