Jääkiekko Porvoo

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Porvoo ja lajina on jääkiekko, jäkis, lätkä, kiekko ja icehockey. Niitä löytyy yhteensä 7 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jalkapallo, purjehdus, ratsastus, soutu, koripallo, judo, sähly ja suunnistus.

Katso lista koko maan jääkiekkojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Hunters-U22 Nimenhuuto.com

Porvoon Hunters Team

jukka kirjoitti: varustekopin tyhjennys Vielä on tavaraa paljon. mm Ruun varusteet, pulkkisen yksi maila , Jonkun junnun kassi perällä. yli 10 mailaa. Tuntemattomia varusteita 3-5 pelaajan. Tänään halli on vielä auki ja hopi hopi hakemaan ne pois Terv jukka (Noin 2 kuukautta sitten)

Nesteen jääkiekko Nimenhuuto.com

Kilpilahden teollisuusalueella työskentelevien porukka, jotka ovat Kilu:n jäseniä. Kuitenkin vuorolle voi tulla "vierailijoita", mikäli ilmoittautumisessa on tilaa. Ensisijaisesti peliaikaa saavat Kilu:n jäsenet.

Samuli kirjoitti: Moi! Onko innokkasta vetämään ensi syksynä jääkiekkovuoroa? Vuorot pitäisi varata tämän kuun loppuun mennessä. Jos vetäjää ei ole, niin vuoroa ei järjestetä. (4 kuukautta sitten)

Porvoon Vilttiketju Nimenhuuto.com

Porvoolainen harraste urheiluseura.

Päivitetty melkein 6 vuotta sitten