Jääkiekko Keski-uusimaa

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Keski-uusimaa ja lajina on jääkiekko, jäkis, lätkä, kiekko ja icehockey. Niitä löytyy yhteensä 5 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: jalkapallo, saunaseura ja climbing.

Katso lista koko maan jääkiekkojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

KJT Haukat 08 Nimenhuuto.com

Paikallinen jääkiekkojoukkue KJT-Haukat U15, yhdistyminen yhdeksi joukkueeksi toukokuussa 2021. Valmennus: Toni Gerpe, ikäluokkavastaava Miska Hämäläinen, Sami Mykkänen +muut Rahastonhoitajat: Tanja Perokorpi, Laura Puurtinen Huolto: Tero Niemi (huoltovastaava) +muut

KJT07 Nimenhuuto.com

KJT 07 on Keski-Uusimaalainen juniorijääkiekkojoukkue.

Päivitetty melkein 4 vuotta sitten

Keski Uusimaa: Tuusula Ja Kerava

KJT Haukat U16SM Nimenhuuto.com

Päivitetty noin 3 vuotta sitten

KJT01 Team Nimenhuuto.com

HC HaMa Nimenhuuto.com

Keski-Uudenmaan HarrasteMaisinta höntsälätkää. HC HaMa on aikuisten harrastelätkäjengi joka höntsää sunnuntaisin Keravalla.

Ari kirjoitti: Pääseekö kukaan tänään maaliin Gallian vuorolle klo 19-20:30 Hyrylä 2... (5 kuukautta sitten)