Jääkiekko Savo

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Savo ja lajina on jääkiekko, jäkis, lätkä, kiekko ja icehockey. Niitä löytyy yhteensä 2 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on salibandy. Muita suosittuja lajeja ovat: jääkiekko, hiihto, lentopallo, pelastuskoiratoiminta, kuoro, kaukalopallo, jalkapallo, talkoot ja padel.

Katso lista koko maan jääkiekkojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

DV Hockey Nimenhuuto.com

Höntsähokia. Vakavamielistä puurtamista ja aktiivista kiekosta luopumista. https://www.instagram.com/dvhockeyclub/ Tämän porukan tarkoituksena on pitää hauskaa jäällä ja saada hiki pintaan. Tarkoitus on, että hallilta lähdetään hymyssä suin. Yhteyshenkilö Simo Sutinen 0503211335, simo.sutinen@gmail.com

Jussi kirjoitti: Jonossa jos joku jää pois. (6 päivää sitten)

Jääkiekko