Jalkapallo Muhos

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Muhos ja lajina on jalkapallo, futis, potkupallo, jalkkis, football ja jalis. Niitä löytyy yhteensä 11 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: jääkiekko, salibandy, lentopallo, pesäpallo, futsal ja pelastuskoiratoiminta.

Katso lista koko maan jalkapallojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

PonPa0708t Nimenhuuto.com

Tervetuloa nauttimaan jalkapallosta! Olemme aloittaneet vuonna 2012 Muhoksella jalkapallon harjoittelun tyttöjen ja poikien parissa ja perustimme syksyllä 2014 jalkapallon erikoisseuran Ponkilan Pantterit, jotta voimme taata lasten pääsevän harrastamaan tätä hienoa lajia ympäri vuoden. Nyt kaikki lapset innolla mukaan! www.ponkilanpantterit.com

Joukkue etsii pelaajia: Tervetuloa nauttimaan jalkapallosta! Olemme perustaneet vuoden 2014 syksyllä ...

Päivitetty melkein 2 vuotta sitten

Tytöt

PonPa060708 Nimenhuuto.com

Päivitetty yli vuosi sitten

ponpa1112p Nimenhuuto.com

Ponkilan Pantterit ry on jalkapallon erikoisseura, joka on aloittanut toimintansa vuonna 2015 Muhoksella. Seurassa on sekä tyttöjen-, että poikien joukkueita sekä naisten joukkue.

Päivitetty vuosi sitten

PonPa Naiset Nimenhuuto.com

Ponkilan Panttereiden naisten joukkue on kesällä 2013 perustettu joukkue, jossa pelaajia yhdistää rakkaus lajiin. Pyrkimyksenä on ollut kunnon kohotus ja sivutuotteena myös pelin oppiminen hauskanpitoa unohtamatta. Vuonna 2019 joukkue pelaa ensimmäisen sarjakautensa naisten kolmosessa!

Päivitetty noin 2 vuotta sitten

Ponpa PT 15-16 Nimenhuuto.com

ponpa PT-11-12 Turkoosi Nimenhuuto.com

Senni kirjoitti: 1 osallistuu (4 kuukautta sitten)

ponpa1011t Nimenhuuto.com

Tero kirjoitti: Ellariina sairaana. (12 kuukautta sitten)

Tytöt

ponpa17 Nimenhuuto.com

Päivitetty yli vuosi sitten

PonPaP17Ykkönen Nimenhuuto.com

Päivitetty noin 4 vuotta sitten

ponpa13-14 Nimenhuuto.com

Ponkilan Panttereiden jalkapallokoulu on -13 syntyneille tytöille ja pojille tarkoitettu yhteinen joukkue, jossa harjoitellaan jalkapallon perusasioita iloisella mielellä.

Joni kirjoitti: Hei, Onko tänään siis 17-18.30 reenejä? (9 kuukautta sitten)

PonPa jalkapallokoulu Nimenhuuto.com

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (10 kuukautta sitten)