Jääkiekko Tikkurila

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Tikkurila ja lajina on jääkiekko, jäkis, lätkä, kiekko ja icehockey. Niitä löytyy yhteensä 4 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: jääkiekko, salibandy, futsal, sähly, koripallo, pilates, jooga ja taekwondo.

Katso lista koko maan jääkiekkojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

TJV OLD STARS Nimenhuuto.com

TJV OLD STARS syntyi v.1991 TJV:n(Tikkurilan Jääveikot) Klaus "Eda" Ahosen toimesta.Tavoitteena oli laadukas jääkiekon harrastaminen&sarjapelaaminen eri seniori ikäluokissa ja tasoilla.Nykyään TJV:n jäävuoroilla käy eri ikäisiä sekä tasoisia harrastekiekkoilijoita.Mukana on edelleen muutamia TJV org.I-divisioona joukkueen pelaajiakin.SJL Et-alueen seniorisarjoissa on menestys ollut myös hyvää eri kausina.Kansainvälinen huippu oli v.2004 CARHA:n WORLD CUP:ssa Ottawassa jolloin seura voitti "tupla”🏆🏆mestaruudet 40+ja 45+Ikäluokissa.Mukana olevia pelaajia yhdistää ”reilun pelin”henki.Hyvä fiilis jäällä, koppihuumori,pelin kunnioittaminen sekä iästä ja taidoista riippumaton tsemppaaminen ovat seuran perusarvoja.Kiekkokausi 2023-24 on seuran 33:s ja osallistumme alueen 60+ seniorisarjaan.

Joukkue etsii pelaajia: Hei! Tule mukaan harrastamaan ja pelaamaan aikuisten harrastejääkiekkoa Vanta...

Ykä kirjoitti: Tervehdys kaikki senioripelaajat sekä nuoremmatkin harrastajat! Kiekkokausi loppui meidän osalta viime viikolla kauden viimeiseen ti jäävuoroon. 1. TJV 60+ sarjaan osallistunut joukkue ja pelaajat! - peleihin osallistuneiden sekä halukkaiden pelaajien määrä kasvoi kauden aikana,mikä oli erittäin ... (11 kuukautta sitten)

Tikkurila Areena,Vantaa

Tikkurilan Jää-Veikot Nimenhuuto.com

Joukkue etsii pelaajia

Päivitetty vuosi sitten

Vantaa, Tikkurila

T-Team Nimenhuuto.com

Stadiliigaa pelataan

Kristian kirjoitti: Parasta, et jokainen hoitaa risteilyn itsenäisesti, niin saa sellaisen hytin minkä haluaa. Jos haluaa oman hytin tai jakaa jonkun toisen kanssa, niiin saa sopia haluamansa mukaan. (Noin kuukausi sitten)

Vantaa Tikkurila

Höntsäkiekko keskiviikko Nimenhuuto.com

Keskiviikkoaamun höntsäkiekkovuoro Tiksin Areenalla klo 9.00-10.00 Varustus höntsävarustus: Kypärä, hanskat, muut suojat oman maun/rohkeuden mukaan. Kustannukset n. 30 eur/kk, laskutus 4 krt kausi.

Esa kirjoitti: Vähintään 4vs4 (11 kuukautta sitten)

Trio Areena Tikkurila