Jalkapallo Keski-suomi

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Keski-suomi ja lajina on jalkapallo, futis, potkupallo, jalkkis, football ja jalis. Niitä löytyy yhteensä 1 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: futsal, jääkiekko, practical, airsoft ja koiraurheilu.

Katso lista koko maan jalkapallojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

ksetk Nimenhuuto.com

Ksetk pyrkii edistämään ja kehittämään jalkapallo- ja futsalerotuomareiden toimintaa, toimimaan heidän moraalisena tukena sekä järjestämään yhteisöllistä toimintaa kaikille jäsenilleen. Jos olet kiinnostunut tuomaritoiminnasta, ja haluaisit mahdollisesti liittyä kerhoomme, voit ottaa yhteyttä aktiivituomareihin tai johtokuntamme jäseniin. (Yhteystiedot alla) Jalkapalloerotuomarin peruskursseja järjestetään vuosittain yhteistyössä Palloliiton Keski-Suomen piirin kanssa.

Paavo kirjoitti: Mukaan ainakin iltajuoksuun (Noin 23 tuntia sitten)

Jalkapallo ja Futsal
Keski Suomi