Jalkapallo Uusimaa

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Uusimaa ja lajina on jalkapallo, futis, potkupallo, jalkkis, football ja jalis. Niitä löytyy yhteensä 5 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: jalkapallo, suunnistus, sotilasurheilu, salibandy, jääkiekkko, koripallo, saunaseura, salibändy ja lentopallo.

Katso lista koko maan jalkapallojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

MU FC Gasellit Nimenhuuto.com

FC Gasellit on Mäntsälän Urheilijoihin v. 2012 perustettu aikuisten naisten harraste-/ kuntofutis joukkue johon kaikki futiksesta kiinnostuneet naiset ovat tervetulleita mukaan. Aikaisempaa futiskokemusta ei tarvitse olla. Tarkoituksena on pallotella ja pelailla rennolla menolla. Pääasiana on päästä harrastamaan liikuntaa pari kertaa viikossa. Kesäisin osallistumme futiksen naisten harrastesarjaan sekä naisten +35 sarjaan mutta mitään pakollista osallistumista peleihin ei ole. Toiminnan peruspilarina on hauskanpito kentällä, kunnon kohotus sekä säännölliset harjoitukset, joissa kukin voi käydä omien menojen salliessa... näinhän se vähän meillä aikuisilla on kaikkine menoinemme (lapsia/miehiä/muita harrastuksia/töitä/lemmikkejä) :-P

Joukkue etsii pelaajia: Hei sinä noin 30+ vuotias nainen! Haluaisitko aloittaa uuden harrastuksen? ta...

Tiinu kirjoitti: Valmentajana - Polvi ei kestä (6 kuukautta sitten)

Mäntsälä, Uusimaa

Tenavat Nimenhuuto.com

TUNNUKSET KOKEILUUN: nimi "Ressu" ja salasanalla "ressu". Tämä joukkue toimii esimerkkinä Nimenhuuto.com:iin tutustuville. Olet tällä hetkellä joukkueen etusivulla, voit kirjautua sisään jäsensivuille oikean ylälaidan laatikosta. Jäsensivuilla näet kaiken mitä normaalit käyttäjät näkisivät sinun omassa joukkueessasi. Vain managerin sivusto on piilotettu, managerin sivustolta voisit helposti hallita joukkueen tietoja. Esimerkkijoukkueen tiedot nollataan kerran tunnissa, joten voit vapaasti kokeilla eri ominaisuuksia, kuten ilmoittautumista tai viestien lähettämistä. Palvelu on erittäin yksinkertainen käyttää, joten helpoiten tutustut kun kirjaudut sisään jäsensivuille. Voit kokeilla joukkuetta nimellä "Ressu" ja salasanalla "ressu".

Tommi kirjoitti: Tämä on esimerkkijoukkue. Voit kokeilla melkein kaikkia palvelun toimintoja täällä. Tosin, nyt näet vain tavallisen käyttäjälle näkyvät asiat. Managerina sinulla olisi muutama sivu lisää, jossa voisit sätää joukkeen asetuksia. Joukkueen tiedot nollataan säännöllisen väliajoin, joten voit temmeltä... (Noin tunti sitten)

Uusimaa

KelA60 Nimenhuuto.com

KelA60 pelaa Etelän piirin sarjaa myös kaudella 2022

ari kirjoitti: Kun kaikki 60 ja 65 pelaajat ova maksaneet 5e stipendimaksun, niin saadaan kahdelle KelA juniorille 70euron Intersport Stpendi lahjoitus ikämiehiltä. Kiitos kaikille osallistujille. ari (5 kuukautta sitten)

Uusimaa, Etelän Piiri

Keravan Zombit Nimenhuuto.com

Futsal-harrasteporukka.

Päivitetty melkein 2 vuotta sitten

Keski Uusimaa

KUJEK Nimenhuuto.com

KUJEK:n harjoitusotteluihin ja turnauksiin ilmoittautuminen ja asetteluiden julkaiseminen jäsenille.

Keski Uusimaa